نمایشگاه خودرو تبریز میزبان چه خودروسازانی می شود؟

شرکت ها در نمایشگاه خودرو تبریز
شرکت ها در نمایشگاه خودرو تبریز

بیست و هشتمین رویداد خودرویی بزرگ غرب کشور در حالی برگزار می شود که علاقه‌مندان به حضور و بازدید از این رویداد می خواهند بدانند که نمایشگاه خودرو تبریز میزبان چه خودروسازانی می شود؟

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، سرعت گرفتن واردات و افزایش تنوع محصولات تولید داخل و شکل و شمایل جدیدی که بازار خودرو پیدا کرده، رنگ و بوی دیگری به رویدادهای خودرویی کشور داده است. بزرگ‌ترین رویداد خودرویی غرب کشور نیز از این وضعیت بی نصیب نمانده و علاوه بر حضور پرتعداد شرکت های فعال در بازار خودرو، شاهد معرفی محصولات جدید تولید داخل و وارداتی خواهد بود.

بنا بر اعلام مجری برگزارکننده، این رویداد با اتفاقات ویژه‌ای همراه خواهد بود که از جمله آن می توان به فروش نمایشگاهی یک یا دو خودروساز اشاره کرد. به نحوی که پس از طی شدن مراحل فروش، خریدار می تواند سوییچ خودروی خریداری شده را تحویل بگیرد.

از دیگر رویدادهای این نمایشگاه می توان به حضور هیئت های تجاری و تولیدکنندگان متعدد اشاره کرد.

مجری برگزاری کننده بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز اعتقاد دارد: «این نمایشگاه با توجه به حضور شرکت های متعدد باعث تقویت خودروسازی داخلی می شود. تبریز پتانسیل بالایی برای تولید دارد و این نمایشگاه با افزایش تعامل میان فعالان این صنعت می تواند تولید را تقویت کند.»

به بیان دیگر، این نمایشگاه بستر مناسبی برای ملاقات خودروسازان و فعالان پرشمار صنعتی خواهد بود و می تواند زمینه مناسبی برای تقویت تجاری و تولیدی با شرکت های داخلی و البته خارجی خواهند بود. در همین حال حضور بازدیدکنندگان از سایر شهرستان های استان باعث پررنگ‌تر شدن این رویداد خواهد شد. در اصل، گذشته از امکان آشنایی با آخرین دستاوردها و بازدید از خودر‌وهای برقی و هیبرید، نمایشگاه می تواند فرصت های شغلی جدیدی برای جذب نیروی کار ماهر را نیز فراهم کند.

شرکت های حاضر در این رویداد همچنین می توانند فرصت های جدید برای سرمایه گذاری را معرفی و علاوه بر تثبیت جایگاه تبریز در صنعت خودروسازی، تعاملات را نیز افزایش بدهد.

چه شرکت هایی در نمایشگاه خودرو تبریز حضور دارند؟

براساس این گزارش، تا امروز حضور شرکت های کرمان موتور، آمیکو، زامیاد، ایران کاوه، ایرن خودرو دیزل، گواه، ایدم، محور خودرو، صنایع اتومبیل سازی فردا، راسا موتور خاورمیانه، معین خودرو ایرانیان، مجتمع صنعتی پیلسان، چرخشگر، مجتمع لیفتراک سازی سهند، آمیتس گسترنگاه پیشگام، آرام سیکلت مادو، شرکت پالایش نفت تبریز، خودروسازان دیزلی آذربایجان، نیرو محرکه، شرکت مهندسی صنعت گستر بهکاران، نانو گستران برتر شهر بهشت و گروه خودرویی آسا در بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز قطعی شده است.

بزرگ‌ترین رویداد خودرویی غرب کشور طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر تبریز برگزار می شود. ساعات بازدید نیز ۱۵ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.