سایت خودروهای وارداتی جانبازان با 5 محصول و اعلام شرایط ثبت نام باز شد

سایت خودروهای وارداتی جانبازان
سایت خودروهای وارداتی جانبازان

هم اکنون سایت عرضه خودروهای وارداتی جانبازان فعال شد تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند طبق اولویت بندی های صورت گرفته، نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیران 777 مدیران 777

همان طور که می دانید در چند روز گذشته خبرهای زیادی مبنی بر عرضه خودروهای وارداتی ویژه جانبازان منتشر شده و موجی از واکنش ها را به همراه داشته است. به دنبال این قضیه، امروز سایت عرضه خودروهای وارداتی جانبازان کاملاً فعال شد تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند با مراجعه به آدرس janbazan.saleauto.ir از اطلاعیه ها و خودروهای قابل عرضه آگاه شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

خودروهای عرضه شده ویژه جانبازان

در روزهای قبل آمار و اطلاعات ۱۶ خودرو منتشر شده بود که همه آن ها مربوط به جانبازان بودند. حال اما بر روی سایت سامانه مذکور فقط ۵ خودرو قابل عرضه است که احتمالاً حضور این ۵ محصول به دلیل دسته بندی وارداتی ها بر اساس قیمت جهانی است و در روزهای آینده مابقی خودروها نیز اضافه خواهند شد.

برندنام محصول
ب ام و۳۱۸i سدان
تویوتاکمری هیبرید
تویوتاراو ۴ هیبرید
فیات۵۰۰X Hybrid
نیسانایکس تریل

بیشتر بخوانید :
۹ خودروی جدید برای جانبازان به لیست سامانه وارداتی ها اضافه شد
۷ ژاپنی جدید سامانه مختص جانبازان و ایثارگران است

شرایط و اولویت بندی های ثبت نام

۱- از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع )تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف ) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.
۲- از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.
۳- از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است. همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان معزز به شرح ذیل می‌باشد :
۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو
۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودروهای قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت های وارد کننده خودرو. بدیهی است تمام خودروهای انتخابی دارای کف درخواست بوده وچنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نگردد به جانباز معزز اطلاع رسانی می گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید.
انتخاب خودرو هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد شرکت های وارد کننده صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکتهای واردکننده خودرو می باشد.

۲.۹ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.