اولین تست درایو محصولات شک موتو در پایانه باری کرمانشاه

تست درایو محصولات شک موتو
تست درایو محصولات شک موتو

آرین دیزل برای آشنایی هر چه بیش تر علاقه‌مندان به محصولات شک موتو در نظر دارد امکان تست درایو این خودروها را در پایانه های باری کشور فراهم کند و در اولین گام پایانه باری کرمانشاه را در نظر گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آرین دیزل با توجه به اطمینان و اعتمادی که به خانواده محصولات شک موتو ایجاد کرده است، برنامه جدید و متنوعی را برای آشنایی هر چه بیش تر علاقه‌مندان به این برند در نظر گرفته است. آرین دیزل پس از رونمایی و معرفی سه محصول از خانواده شک موتو (کشنده X5000، کمپرسی X5000D و باری X5000 L)  توانسته است جایگاه مناسبی در بازار خودروهای کار و تجاری به دست آورد. این محصولات با توجه به مطالعات و بازارسنجی های صورت گرفته برای بازار ایران انتخاب شده اند.

مدیران 777 مدیران 777

در همین حال، با گذشت بیش از یک سال از معرفی و رونمایی اولین محصول از خانواده شک موتو، کشنده X5000 باز هم این تولیدکننده برای درک و لمس هر چه بهتر و نزدیک تر این محصول امکان تست درایو را در بیش تر رویدادهای خودرویی‌‌ای که در آن حضور داشته، فراهم کرده است. این مسئله از این نظر مهم تلقی می شود که علاقه‌مندان و مصرف کنندگان این نوع خودروها امکان مقایسه با سایر محصولات بازار را به دست می آورند و همچنین می توانند از نزدیک با تمامی امکانات و آپشن های این خودرو آشنا شوند.

آرین دیزل همزمان با تست درایو، با استفاده از نیروهای متخصص و آشنا، به طور کامل توانمندی ها و قابلیت های این خودروها را به مردم معرفی می کنند. این موضوع باعث می شود متقاضیان خودروهای کار و تجاری فارغ از هر نام و نشانی بتوانند محصول مورد نظر را انتخاب کنند. در این میان، با توجه به بازار خوبی که آرین دیزل با اولین محصول از خانواده شک موتو کسب کرده است، تأکید بر تست درایو می تواند نشانگر یک جمله ساده باشد: «کیفیت اتفاقی نیست.»

در ادامه همین روند، آرین دیزل با توجه به در نظر گرفتن بعد مسافت، نقاط مهم و پرتردد حمل و نقل جاده ای، برنامه جدیدی برای تست درایو برند شک موتو در نظر گرفته است؛ در جدیدترین برنامه این شرکت امکان تست درایو این محصولات را در پایانه های باری کشور فراهم کرده است. اولین گام این تست درایو در پایانه باری کرمانشاه برداشته خواهد شد. این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد، علاوه بر امکان بررسی این خودرو به طور مستقیم توسط گروه هدف، می تواند فضا را برای بازارهای کشورهای همسایه نیز باز کند.

اولین برنامه تست درایو محصولات برند shacmoto در پایانه بار کرمانشاه از  ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تست محصولات شک موتو می توانند از ساعت ۹ تا ۱۶به پایانه بار کرمانشاه مراجعه و شخصاً این محصولات را بررسی کنند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.