شایان دیزل با محصولات جدید در نمایشگاه لجستیک

شایان دیزل در نمایشگاه لجستیک
شایان دیزل در نمایشگاه لجستیک

شایان دیزل پس از حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، با سبد کامل محصولاتش در نمایشگاه لجستیک نیز حضور خواهد یافت.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شایان دیزل با حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش درخواهد آورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شایان دیزل طی سال های اخیر توانسته است با تولید و عرضه دافران H7 خود را به عنوان یکی از بازیگران جوان و آینده دار بازار خودروهای کار و تجاری معرفی کند.

این شرکت برخلاف روندی که در این سال ها در جریان بوده، محصولات خود را به صورت سفارشی خریداری کرده است. در واقع، با توجه به سابقه بلندمدت فعالیت مدیران و مالکان این شرکت در زمینه خودروهای کار و تجاری و کسب شناخت لازم از بازار، نسبت به نیاز بازار مصرف آگاهی کافی کسب کرده اند. به همین علت به جای خریداری محصول آماده در قالب سی کی دی (CKD)، محصولی را سفارش داده اند که علاوه بر افزایش کیفیت، با آب و هوای ایران نیز سازگاری دارد. ضمن این که، محصولات این کشور پیرو این دیدگاه و استفاده از قطعات به‌روز توانسته اند استانداردهای ۸۵گانه را پاس کنند.

در همین حال، شایان دیزل با توجه به نیاز کشور به نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل و همچنین آغاز حرکت به سوی تولید و استفاده از خودروهای برقی، اولین کامیونت برقی کشور را نیز وارد کرده است. شایان دیزل به همین علت یعنی با توجه به نوع انتخاب محصول و نحوه معرفی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب توانسته است سهم بازار مناسبی کسب کند. در همین شرایط، نگاه این شرکت باعث شده است که شایان دیزل برای آشنایی هر چه بیش تر مردم و مصرف کنندگان خودروهای کار و تجاری طی ماه های اخیر حضور پررنگی در رویدادهای خودرویی داشته باشد.

با تکیه بر همین نگاه، این شرکت در نمایشگاه لجستیک شرکت می کند تا شرایط برای معرفی هر چه بیش تر محصولاتش را فراهم کند. شایان دیزل در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با محصولاتی مانند کشنده دافران اچ ۷ جدید (New H7)، کامیون باری  اچ س۷ دافران (H7C)، کامیونت برقی ۶ تُن و کامیون کشنده دماغه‌دار دافران حضور خواهد داشت.

محصولات شایان دیزل را می توان از جمله خودروهای کار و تجاری دانست که از آخرین فناوری‌های روز دنیا مانند سیستم‌های ایمنی پیشرفته، سیستم‌های کمکی راننده و موتورهای کم‌مصرف‌تر بهره می برند. ضمن این که، در این نمایشگاه، شایان دیزل برای ارائه خدمات پس از فروش برنامه‌های ویژه‌ای را برای مشتریان خود تدارک دیده است، که از میان آنان می توان به خدماتی مانند ارائه گارانتی‌های طولانی‌مدت، تعمیر و نگهداری تخصصی و آموزش‌های فنی برای رانندگان و تعمیرکاران اشاره کرد.

بنابراین گزارش هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از روز ۲۷ تا ۲۹ آذرماه جاری طی ساعات ۱۰ تا ۱۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. شایان دیزل نیز با حضور در شبستان اصلی غرفه ۱۵۳ پذیرای بازدیدگنندگان خواهد بود.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.