شرایط فروش کوییک اتوماتیک و 6 محصول دیگر اعلام شد – آذر 1400

شرایط فروش کوییک پلاس اتوماتیک و 6 محصول دیگر سایپا آذر 1400
شرایط فروش کوییک پلاس اتوماتیک و ۶ محصول دیگر سایپا آذر ۱۴۰۰

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش کوییک پلاس اتوماتیک و ۶ محصول دیگر خود را اعلام کرده است. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، پس از مدت ها گروه خودروسازی سایپا دوباره فروش کوییک پلاس اتوماتیک را آغاز کرده است. البته که این شرکت از چند ماه قبل تولید مجدد این هاچ بک کراس اتوماتیک را برای ایفای تعهدات طرح تبدیل محصولات رنو با محصولات سایپا آغاز کرده بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

این بخشنامه به صورت طرح فروش مشارکت در تولید اعلام شده و موعد تحویل خودروها از خرداد تا شهریور ۱۴۰۱ اعلام گردیده است. سایپا در این شرایط فروش محصولاتی چون شاهین دنده ای تیپ G، ساینا S، کوییک دنده ای، کوییک R، کوییک S، کوییک پلاس اتوماتیک و وانت ۱۵۱ را عرضه می کند. با توجه به شرایط بخشنامه، همچنان قوانین سابق کمیته خودرو جهت عرضه محصولات دو خودروساز بزرگ کشور پا برجا است و در صورت تقاضای فراتر از ظرفیت، فرایند قرعه کشی برگزار خواهد شد. همچنین باید توجه داشت که در این طرح فروش قیمت قطعی و مصوب خودروها اعلام نشده است و بندهای قرارداد بر اساس طرح های مشارکت در تولید و با قیمت مصوب روز تحویل تنظیم خواهند شد.

شرایط فروش کوییک پلاس اتوماتیک و 6 محصول دیگر سایپا آذر 1400
فروش کوییک پلاس اتوماتیک و ۶ محصول دیگر سایپا آذر ۱۴۰۰
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.