آخرین فرصت برای شرکت در پیش فروش و فروش فوری کوییک آر

پیش فروش و فروش فوری کوییک آر سایپا ویژه تیر 1400
پیش فروش و فروش فوری کوییک آر سایپا ویژه تیر ۱۴۰۰

بر اساس بخشنامه فروش فوری و پیش فروش کوییک آر ، این طرح فروش تا ساعت ۱۰ امروز برقرار خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در این طرح فروش فوری کوییک آر با رنگ های سفید سقف قرمز و سفید سقف مشکی عرضه می شود و مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش سایپا، فرایند ثبت نام اولیه را طی کنند. در این طرح فروش برخی از محدودیت های قبلی مانند سند در رهن و عدم خرید ۴۸ ماهه وجود ندارد و مشتریان می توانند بدون این قواعد محدودکننده نسبت به خرید کوییک آر پارس خودرو اقدام کنند.

مدیران 777 مدیران 777

در طرح فروش فوق العاده کوییک آر ویژه تیر ۱۴۰۰، قیمت این خودرو ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان اعلام شده و سایپا در بخشنامه این برنامه فروش، موعد تحویل ۹۰ روزه را عنوان کرده است.

در طرح پیش فروش کوییک آر هم پیش پرداخت ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومانی از مشتریان دریافت می شود و همچنین زمان تحویل خودروها زمستان سال جاری اعلام شده است. باید در نظر داشت که در این طرح فروش یکساله، حرفی از محدودیت رنگ زده نشده و از سویی قیمت نهایی خودرو هم بر اساس شرایط روز اعلام گردیده است.

در طرح پیش فروش یکساله کوییک آر نیز محدودیت های گذشته وجود ندارد و در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت، فرایند قرعه کشی برگزار خواهد شد. در نظر داشته باشید که با توجه به اختلاف کم قیمت کوییک آر در بازار و کارخانه، بسیاری از مصرف کنندگان خرید این هاچ بک کراس اقتصادی را از بازار آزاد منطقی تر می دانند. زیرا با محاسبه سود متعارف بانکی برای مبلغ پرداختی در طرح فروش فوری و پیش فروش کوییک آر، می توان با اقدامی به صرفه تر و در زمان کوتاهی به این خودرو از طریق بازار آزاد رسید و تنوع بیشتری را در هنگام خرید تجربه کرد.

پیش فروش و فروش فوری کوییک آر سایپا ویژه تیر 1400
پیش فروش و فروش فوری کوییک آر سایپا ویژه تیر ۱۴۰۰
پیش فروش و فروش فوری کوییک آر سایپا ویژه تیر 1400
پیش فروش و فروش فوری کوییک آر سایپا ویژه تیر ۱۴۰۰

نگاهی به کوییک آر پارس خودرو و سایپا به بهانه آغاز فروش :

کوییک آر به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی نیز توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک آر پلاس می رساند. در این خودرو امکانات ایمنی نظیر دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD ، BA و استاندارد حفاظت از عابر پیاده در قسمت جلو وجود دارد. تهویه الکتریکی دستی، شیشه ها و آِینه برقی، سیستم پخش بلوتوث، USB و AUX، صندلی ۶ حالته راننده، صندلی های تاشو عقب و… از جمله امکانات کوییک آر معمولی است. همچنین با توجه به تولید محدود کوییک آر پلاس، در برخی موارد امکان تعویض حواله کوییک آر معمولی با نسخه پلاس دنده ای هم فراهم شده است.

کوییک آر پلاس در بحث امکانات رفاهی ویژگی های زیر را دارد:

نمایشگر لمسی ۷ اینچی

قابلیت اتصال اینترنت و استفاده از مرورگر بر روی خودرو

رهیاب ماهواره ای

سنسور پارک و دوربین عقب

بلوتوث

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

سیستم تهویه دستی دیجیتال

فرمان طرح D چرمی

شیشه های دودی بخش عقب

صندلی های چرم مصنوعی

تریم داخلی قرمز-مشکی و نقره ای-مشکی

کف پایی چرم مصنوعی و کف پوش یک پارچه صندوق عقب

رینگ آلومینیومی تراش خورده

بدنه دو رنگ

شیشه ها و آینه های برقی

و…

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.