شعبه جدید فونیکس در ملاصدرا

شب گذشته، طی مراسمی، شعبه جدید نمایندگی فونیکس پورسعید خلیلی در ملاصدرای تهران با کد ۳۴۲ افتتاح شد.

مدیران 777 مدیران 777

نمایندگی های فونیکس یکی پس از دیگری در نقاط مختلف تهران مطابق با آخرین استانداردهای شرکت مدیران خودرو ویژه برند لوکس فونیکس بازگشایی می شوند. در همین راستا، شب گذشته، نمایندگی ۳۴۲ پورسعید خلیلی به عنوان یکی از نمایندگی های شاخص در تهران، واقع در خیابان ملاصدرا، با حضور مدیران شرکت، جمعی از هنرمندان و مهمانان دیگر افتتاح شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مراسم افتتاحیه نمایندگی ۳۴۲ پورسعید خلیلی

در ابتدای مراسم، آیین افتتاحیه نمایندگی ۳۴۲ برگزار شد. در این مراسم، که مدیران ارشد شرکت و جمعی از هنرمندان کشور حضور داشتند، آریزو ۶ جی تی نیز به نوعی رونمایی و به نمایش عمومی درآمده بود. لازم به ذکر است که هم‌راستا با عاملیت های فروش و شوروم ها، مراکز خدمات پس از فروش نیز در حال استانداردسازی و افزایش تعداد هستند.

در بخشی از این مراسم، حمید عسگری خواننده پاپ کشور و مجید افشاری از کمدین های معروف به اجرای برنامه پرداختند، که برای مهمانان خاطره بسیار خوبی به یاد بماند. همچنین پرده برداری از خودروی آریزو ۶ جی تی هم توسط میلاد کی مرام و الناز حبیبی صورت پذیرفت.

معرفی و مشخصات فنی آریزو ۶ جی تی

این خودرو فیس لیفتی از آریزو ۶ پرو (آریزو ۵ پلاس در چین) است و با ارتقای فنی چشم‌گیری نسبت به آریزو ۶ پرو به بازار می آید. آریزو ۶ جی تی می تواند به دلایل گوناگونی، که در ادامه بیان می کنیم، برگ برنده مدیران خودرویی ها در ایران، به‌خصوص در رقابت با کی ام سی J7، باشد.

برای فونیکس آریزو ۶ GT از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ تیگو ۸ پرو استفاده شده است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر است و یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را بر عهده دارد. خودروی آریزو ۶ جی تی، طبق اعلام کارخانه، شتاب صفر تا صدی معادل با ۶.۷۸ ثانیه دارد و طبق ادعای کمپانی چری، عملکرد بهتری نسبت به هوندا سیویک و ترامپچی امپاو ارائه می دهد.

آدرس نمایندگی فونیکس پورسعید خلیلی

شعبه جدید فونیکس واقع در خیابان ملاصدرا، نرسیده به بزرگراه کردستان، ساختمان شیرین، پلاک ۶۰ واقع شده است.

گالری تصاویر

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.