دولت باید موانع را از سر راه بخش خصوصی بردارد

موانع بخش خصوصی
موانع بخش خصوصی

عزت‌الله اکبری تالار پشتی نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع‌وابسته گفت: گروه بهمن یکی از خودروساز‌های بخش خصوصی است که عملکرد خوبی دارد اما متاسفانه موانع زیادی از طرف دستگاه‌های دولتی شاهد هستیم و این مساله قابل قبول نیست.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رییس کمیسیون صنایع در مجلس با تاکید بر اینکه گروه بهمن اقدامات ارزشمندی در حوزه تولید خودرو انجام داده است، بیان داشت: بخش‌های خصوصی در همه حوزه‌ها توانمند هستند و انتظار ما از دولت این است که موانع را از سر راه بخش خصوصی بردارند و این بخش‌ها با یکدیگر رقابت کنند.

باید فضا را برای توانمند شدن بخش خصوصی فراهم کنیم

الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع‌وابسته گفت: گروه بهمن توانسته در حوزه خودروهای سواری و تجاری عملکرد قابل قبولی داشته باشد. باید فضا را برای توانمندتر شدن بخش خصوصی فراهم کنیم چرا که بخش خصوصی از بخش دولتی چابک‌تر است.
وی خاطرنشان کرد: از خودروسازان خصوصی و دولتی انتظاریم با توسعه ظرفیت تولید خود برنامه ریزی مدون‌تری برای ورود به حوزه خودروهای برقی داشته باشند.

بهمن دیزل نشان اقتصادی مقاومتی را کسب کرد

شرکت بهمن دیزل جایزه نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین را کسب کرد؛ اعطای این جایزه به دلیل هماهنگی فعالیت‌های بهمن دیزل با سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا بوده و فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرتیپ دوم پاسدار رفیعی و سرهنگ حمیدرضا اله بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور این نشان را امضا کرده‌اند.
توجه به توان مهندسان و کارگران داخل کشور، کاهش وابستگی به خارج در تولید خودرو و همینطور رشد اشتغالزایی از نقاط مثبت عملکرد بهمن دیزل است.
شرکت بهمن دیزل از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن است که در سال‌های اخیر با اجرای برنامه توسعه‌ای سهم داخلی‌‌سازی را از محصولات خود بالا برده است. این شرکت همچنین با تولید محصولاتی نظیر فورس F210 خلا و کمبود کامیون‌های باری متوسط در کشور را پر کرد. پیش از این به دلیل کمبود عرضه کامیون‌های باری متوسط، ناوگان حمل و نقل کشور با فرسودگی مواجه بود.
به همین ترتیب شرکت بهمن دیزل با راه‌اندازی خطوط تولید کشنده امپاور BD500 و کامیون امپاور BD300 فرآیند داخلی سازی این محصولات را آغاز کرده که به اشتغالزایی در این منطقه منجر شده است.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.