محدوده قیمت تیگو 7 پرو ( پلاس ) و تیگو 8 مشخص شد

قیمت چری تیگو 7 پلاس پرو و تیگو 8
قیمت چری تیگو ۷ پلاس پرو و تیگو ۸

شرکت مدیران خودرو طی هفته های گذشته کلینیک های ارزشیابی تیگو ۷ پرو ( پلاس ) و تیگو ۸ را برگزار کرده و به دنبال آن بوده تا محدوده قیمت این کراس اوورها را به دست بیاورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، همان طور که می دانید مسائل مربوط به تحریم باعث شده تا محصولات جدید چری با نشان ام وی ام ( MVM ) به ایران بیایند و در چند ماه گذشته هم خودروهایی مانند تیگو ۵، تیگو ۷ ، آریزو ۵ و آریزو ۶ نیز بدون نام و نشان چری در خط تولید این شرکت مونتاژ شده اند.

در حال حاضر مدیران خودرو می خواهد تا در سال ۱۴۰۰ خودروهایی مانند تیگو ۷ پلاس یا همان تیگو ۷ پرو ، تیگو ۸ (نسخه جدید) و X22 فیس لیفت را به بازار عرضه کند. برای همین در چند هفته قبل برای کشف قیمت این خودروها کلینیک های ارزشیابی را برگزار کرده و با دعوت کردن از کارشناسان صنعت خودرو و نمایندگان خودرو، به دنبال کشف قیمت این کراس اوورهای جدید بوده است.

در حال حاضر منابع آگاه به خبرنگاران اسب بخار گفته اند که در صورت ثبات بازار ارز و فرایند تولید خودروها، مدیران خودرو قیمت تیگو ۸ را در محدوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تعیین خواهد کرد. همچنین قیمت تیگو ۷ پرو که گویا در ایران با نام تیگو ۷ پلاس عرضه می شود، در محدوده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

در هفته های گذشته تصاویری در اختیار رسانه اسب بخار قرار گرفت که نشان می داد، تست های فنی تیگو ۷ پلاس در ایران آغاز شده و از سویی تیگو ۸ جدید هم به انبار مرکزی مدیران خودرو رسیده است. منابع آگاه می گویند که مدیران این خودروساز خصوصی در تلاش هستند و می خواهند تا کراس اوورهای لوکس و جدید خود را تا پایان سال ۱۳۹۹ به رسانه ها معرفی کنند و عرضه آن ها را در نیمه اول سال ۱۴۰۰ انجام دهند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.