بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد چهارشنبه آغاز می شود

بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد چهارشنبه آغاز می شود

بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ نسبت به بازدید از این رویداد خودرویی اقدام کنند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، با توجه به اطلاعات منتشر شده از وضعیت برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد، شاهد هستیم که شرکت هایی مانند ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، سایپا، سایپا دیزل، گروه ماموت، گروه بهمن، فردا موتورز، صنایع خودروسازی ایلیا، آمیکو، شایان دیزل، کرمان موتور و… در این نمایشگاه حضور دارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده از سوی روابط عمومی برخی خودروسازان، تعدادی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه برنامه دارند تا محصولات جدید خود را به این گردهمایی خودرویی بیاورند و معرفی سبد محصولات خود را برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه انجام دهند.

از نگاه کارشناسان، تا به این لحظه بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد پربارترین رویداد خودرویی در سال ۱۴۰۱ است و می بینیم که مشارکت خودروسازان برای حضور در این رخداد بیشتر از نمایشگاه خودروی تهران است.

خبرنگاران پایگاه خبری اسب بخار جهت تهیه گزارش از نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۱، طی روزهای آتی در این رویداد حضور خواهند داشت.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.