اولین نمایندگی ماموت گروه خودرویی ستوده افتتاح شد

نمایندگی ماموت گروه خودرویی ستوده
نمایندگی ماموت گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده، که یکی از شرکت ها در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است، در آخرین اقدام خود اولین نمایندگی ماموت خودرو را، که روی واردات محصولات فولکس واگن و زیرمجموعه‌های آن تمرکز دارد، افتتاح کرده است.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گروه خودرویی مولتی برند ستوده اولین شوروم و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش فولکس واگن و جتا را در جاده مخصوص افتتاح کرد.

مشتریان برای بازدید از خودروها و خرید و دریافت خدمات پس از فروش محصولات فولکس واگن و جتا می توانند به این مرکز مراجعه کنند که در جاده مخصوص کرج، نرسیده به پل کلاک، بین کوچه برق شمالی و اربابی واقع شده است.
به گفته مسئولان گروه خودرویی ستوده در این مرکز خدمات تخصصی مربوط به تعمیرات خودرو، سرویس های دوره ای و تأمین قطعات یدکی نیز انجام خواهد شد و خدمات پس از فروش محصولات رنو نیز در این مرکز به مشتریان ارائه خواهد شد.

این نمایندگی شوروم خودروهای فولکس واگن و جتا را ایجاد کرده است تا مشتریان بتوانند با امکانات و توانایی های این خودروها آشنا شوند و در کنار آن فروش خودروهای مذکور نیز صورت می گیرد. گفتنی است گروه خودرویی ستوده به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گروه های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران شناخته می شود و این گروه در سال ۱۳۹۵ با نمایندگی رسمی مدیران خودرو شروع به کار کرد و در حال حاضر نماینده برندهای مختلفی از جمله فونیکس، ماموت خودرو، کرمان موتور و آرین پارس موتور در سراسر کشور است.

متقاضیان خودروهای فولکس واگن و جتا از این پس می توانند برای بررسی و خرید این خودروها به نمایندگی ماموت خودرو ستوده واقع در جاده مخصوص کرج، نرسیده به پل کلاک، بین کوچه برق شمالی و اربابی مراجعه کنند و یا این که از طریق آدرس Sotoodeh.ir و یا شماره تماس ۰۲۱۳۷۶۸۲ با کارشناسان گروه خودرویی ستوده در ارتباط باشند.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.