لاماری در صدر ارزیابی کیفی ISQI خودروهای سواری

لاماری صدر ارزیابی کیفی ISQI
لاماری صدر ارزیابی کیفی ISQI

شرکت بازرسی ISQI با بررسی میزان کیفیت محصولات مونتاژی و تولیدی، بیشترین امتیاز را به لاماری ایما آرین پارس موتور اختصاص داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق آخرین گزارشات شرکت بازرسی ISQI، لاماری ایما توانست با کسب امتیاز ۱۸.۳، در صدر جدول ارزیابی کیفی خودروهای سواری قرار گیرد و به عبارتی باکیفیت ترین خودروی داخلی شناخته شود.

بخش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال ۱۳۷۲ تاکنون، مسئولیت ارزشیابی تمامی خودروهای ساخت داخل را بر عهده دارد. از سال ۱۳۹۴ روش ارزشیابی خودرو به صورت استاندارد ملی و به منظور افزایش رضایت مشتریان به کشف عیوب عملکردی بیشتر و تأثیر حداکثری ایرادات ایمنی در تعیین سطح کیفی خودروها، انطباق منطقی‌تر سطوح کیفی خودروها با نظرات مشتریان و مقایسه کیفی خودروها در کلاس‌های قیمتی مرتبط به خود طراحی و اجرا شده است.

در این روش خودروها مورد بازرسی قرار می‌گیرند و نتایج این ارزشیابی‌ها براساس نمره منفی اکتسابی از تلفیق دو روش آدیت و نیز شاخص‌های کاهنده کیفی مشخص و سطوح کیفی خودروها در حدود مجاز مصوب مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند و ضمن مقایسه با اهداف تعیین شده، جهت هر خودرو در پنج سطح قیمتی مختلف و با اختصاص یک تا پنج ستاره کیفی طبقه‌بندی و نتایج ارزشیابی‌ها به‌صورت ماهیانه به مراجع ذیربط، شرکت‌های خودروساز و رسانه ها ارسال می‌گردد.

به دنبال این رویه نیز این بار لاماری ایما، محصول آرین پارس موتور با کسب بیشترین امتیاز توانست در جایگاه اول خودروهای تولید و یا مونتاژ شده در داخل کشور قرار گیرد. توجه داشته باشید که رسیدن به چنین جایگاهی فقط به کیفیت کلی محصول مربوط نمی شود و کار تیمی کلی مجموعه اعم از گروه انتخاب محصول، پرسنل بخش مونتاژ، مدیریت هولدینگ و تیم پشتیبانی در کسب چنین موقعیتی بسیار دخیل اند.

۳.۸ امتیاز از ۳۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.