KMC X5 کرمان موتور آماده ورود به بازار

KMC X5 کرمان موتور
KMC X5 کرمان موتور

به گزارش خبرنگار ما، به دنبال قیمت گذاری خودرو KMC X5 از سوی شورای رقابت، شرکت کرمان موتور تصمیم دارد برنامه فروش این خودرو جدید را اجرا کند.

آریزو 8 آریزو 8

این خودرو با قیمت ۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰ تومان وارد بازار خواهد شد. براساس این گزارش، زیبایی توأم با قدرت، مهم ترین ویژگی KMC X5 است که در اولین مواجهه به آن پی خواهید برد. رینگ های ۱۸ اینچی با ترکیب تریم کروم برس خورده و مشکی پیانویی، چراغ های جلو و عقب با فناوری ال ای دی، چراغ های پیوسته عقب، سانروف پانارومیک دوتکه با قابلیت تشخیص مانع و سیستم پاور سانروف از جمله ویژگی های ظاهری خودرو KMC X5 است.

KMC X5، از سیستم صوتی شامل ۱۰ بلندگو و یک ساب ووفر، نمایشگر مرکزی ۱۲.۸ اینچی، پشت کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی، نورپردازی داخل بلندگوهای جلو با قابلیت انتخاب از بین رنگ های مختلف، تهویه مطبوع الکترونیکی با قابلیت پنل لمسی، کنسول میانی مجهز به سردکن (coolbox) و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در ۶ جهت به همراه گرم‌کن و حافظه بهره می برد.

در خصوص تجهیزات و امکانات KMC X5 می توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، حافظه آینه های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده)، ترمز پارک برقی، کروز کنترل و فرمان چرمی D-cut اشاره کرد که رانندگی آسان، راحت و ایمن را در پی خواهد داشت.

خودرو KMC X5، از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد که ۱۷۲ اسب بخار قدرت با حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دارد.

این خودرو به یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه D-CUT تجهیز شده و دارای سیستم فرمان برقی EPS است، که سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی است. برای اطلاع از دیگر مشخصات و امکانات خودرو KMC X5 می توانید به سایت شرکت کرمان موتور مراجعه کنید.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.