خط تولید اجزای بدنه کرمان موتور آغاز به کار می کند

خط تولید اجزای بدنه کرمان موتور آغاز به کار می کند
خط تولید اجزای بدنه کرمان موتور آغاز به کار می کند

شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا بزودی خط تولید اجزای بدنه و پرس قطعات سازه جک J4 را در کشور افتتاح کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر پِرِس شاپ برای جک J4 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم احداث شده است و کرمان موتور می خواهد تا در هفته دولت، به صورت آزمایشی تولید اجزای بدنه این سدان را در کشور آغاز کند. پیش از این قطعات و اجزای سازه J4 به صورت وارداتی تامین می شد و حال با خرید تجهیزات پرس و قالب های مخصوص، قرار است تا این سدان کرمان موتور و جک با داخلی سازی بیشتری در ایران تولید شود. در فاز اول این پروژه بیش از چهار میلیون یورو برای خرید تجهیزات صنعتی هزینه شده است.

همچنین قرار است در هفته دولت از مجموعه تولید سرسیلندر این شرکت هم بهره برداری شود. به این ترتیب شاهد خواهیم بود که وابستگی خارجی و ارزبری جک J4 کاهش پیدا می کند.

در حال حاضر کرمان موتور امتیاز پلتفرم J4 را به دست آورده و قرار است تا بزودی نمونه های جدید این سدان را به بازار معرفی کند. جک J4 در آینده نزدیک در نسخه های برقی و بنزینی جدیدی تولید خواهد شد و ارتقاهایی مانند فیس لیفت، اضافه شدن امکانات و… برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

یکی از اتفاق های مهم نمایشگاه تحول صنعت خودرو که از امروز آغاز شده است، معرفی پلتفرم بومی کرمان موتور به حساب می آید و بدیهی است که در این چند روز، جزئیات جدیدی از فعالیت های این خودروساز بخش خصوصی برای افزایش داخلی سازی و ارتقای محصولاتش به گوش خواهد رسید.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.