ورود رسمی کامل دیزل به صنعت خودروسازی در نمایشگاه مشهد

کامل دیزل

با توجه به انتشار یک پوستر در صفحه اینستاگرامی کامل دیزل به نظر می رسد که باید شاهد ورود رسمی کامل دیزل به صنعت خودروسازی در نمایشگاه خودروی مشهد باشیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، طی سال های اخیر نیاز به نوسازی ناوگان فرسوده خودروهای کار و تجاری و همچنین افزایش توان فنی و مهندسی از یک سو، میزان سرمایه گذاری در این حوزه را افزایش داده است و از سوی دیگر، تولیدکنندگان جدید به این بخش از صنعت خودروسازی کشور اضافه شده اند.

کامل دیزل نیز یکی از خودروسازان کار و تجاری است که با تازگی به جرکه تولیدکنندگان پیوسته است. این شرکت از اواخر سال گذشته فعالیت های خود را آغاز کرده است و طی این مدت کوتاه با توجه به انتشار یک پوستر به نظر می رسد که قرار است به زودی اولین محصول این شرکت معرفی و رونمایی شود.

در واقع، به نظر می رسد کامل دیزل ترجیح داده است که از همان ابتدای کار با دست پر اعلام حضور کند و تولید اولین محصول در کم تر از ۶ ماه نشان می دهد که قرار است علاوه بر افزایش تنوع و تولید در حوزه خودروهای کار و تجاری، رقابت در این بخش شدیدتر و گرم تر خواهد شد.

همان طور که اشاره شد، فعالیت این شرکت در زمستان سال گذشته آغاز شد، اما انتخاب معرفی برند و رونمایی از اولین محصول نشان می دهد که این شرکت با دست پر به بازار خودرو خواهد آمد.

بنا بر اطلاعات رسیده اولین محصول کامل دیزل در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی خواهد شد. البته هنوز اطلاعات و مشخصات دیگری از اولین محصول کامل دیزل به دست نیامده است. با این حال، تولید در زمانی کوتاه و رونمایی از اولین محصول در نمایشگاه مهم و بزرگ خودروی مشهد نشان می دهد که این شرکت حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

۴.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.