خط و نشان کامل دیزل با کشنده Kamel P9

کشنده Kamel P9 کامل دیزل
کشنده Kamel P9 کامل دیزل

با توجه به انتشار اولین تیزر رسمی از اولین محصول کامل دیزل، کشنده Kamel P9 در کم تر از یک ماه آینده به صورت رسمی معرفی و رونمایی خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نیاز به نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده و افزایش نقش حمل و نقل در اقتصاد کلان کشور، باعث شده است سرمایه گذاری بخش خصوصی در این کلاس از خودروها افزایش پیدا کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به تازگی، کامل دیزل هم با تکیه بر توان متخصصان داخلی، شناسایی نیاز و خلأ بازار و همچنین استفاده از افراد باتجربه در این زمینه، به جرگه تولیدکنندگان خودروهای سنگین تجاری پیوسته و اولین محصول این شرکت با نام Kamel P9 قرار است در نمایشگاه خودرو مشهد، که در شهریور ماه برگزار خواهد شد، معرفی و رونمایی شود.

هر چند هنوز مشخصات فنی و امکانات این خودرو به صورت رسمی منتشر نشده است، اما اطلاعات به دست آمده نشان می دهد Kamel P9، دارای وزن ۴۴ تُن است و با قدرتی معادل ۵۶۰ اسب بخار، قوی ترین کشنده بازار خواهد بود. گیربکس این کشنده fast ۱۶ دنده است که در ساخت آن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا  استفاده شده است.

در این کشنده از جدیدترین تکنولوژی های تک استفاده شده است و امکانات بسیار زیادی در اختیار راننده قرار می دهد. این امکانات می تواند علاوه بر راحتی راننده در هنگام استفاده، از یک سو، ضریب امنیت را بالا ببرد و از سوی دیگر، امکان حمل بار با کیفیت بیش تر را فراهم کند.

هر چند هنوز اطلاعات فنی و قیمتی زیادی از این کشنده جدید بازار در دسترس نیست، اما با توجه به شنیده ها و در اختیار داشتن عنوان قدرتمندترین کشنده بازار، به نظر می رسد بازه قیمتی کشنده ۴۴ تن کامل دیزل در بازه ۵ تا ۶ میلیارد تومان قرار خواهد گرفت.

کامل دیزل پس از رونمایی از کشنده ۴۴ تن p9، که کم تر از یک ماه دیگر صورت خواهد گرفت، به طور رسمی وارد بازار خودروهای تجاری و کار خواهد شد. در همین حال، آن گونه که شنیده می شود، با توجه به الزامات قانونی، کامل دیزل پیش از ورود رسمی به بازار، به غیر از سایر محصولاتی که برای تولید آن ها برنامه ریزی کرده، تولید کاربری های مختلف را نیز در دستور کار قرار داده است. در این میان، با توجه به تناژ این کشنده، قدرت ۵۶۰ اسب بخار، گیربکس ۱۶ دنده Fast و همچنین های‌تک بودن و امکانات زیادی که در اختیار سرنشینان قرار می دهد، بازار خودروهای کار و تجاری بیش از پیش رقابتی تر خواهد شد.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.