جتا به شوروم ماموت رسید

نخستین سری محصولات وارداتی جتا به شوزوم مرکزی ماموت خودرو رسیدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جتا برندی مشترک بین فولکس واگن آلمان و FAW چین است که در ساخت محصولات خود از پیشرانه ها و پلت فرم گروه فولکس بهره می گیرد و اکنون برای واردات توسط ماموت خودرو برگزیده شده است. حال در جدیدترین رویداد در خصوص این برند، محصولات جتا جهت بازدید عموم به شوروم مرکزی ماموت خودرو واقع در بلوار میرداماد تهران منتقل شده اند.

معرفی محصولات جتا در ایران :

ماموت خودرو قصد دارد هر سه مدل خودروی جتا یعنی VS5 ، VS7 و VA3 را در بازار ایران عرضه نماید. دو مدل اول در دسته کراس اوور ها و نمونه VA3 یک سدان اقتصادی به حساب می آید.

جتا VA3 یک سدان اقتصادی محسوب می شود که در طراحی ظاهری به وضوح وام‌دار زبان طراحی نسل پیش فولکس واگن است. این خودرو برمبنای فولکس جتا مدل ۲۰۱۳ طراحی شده و از پلت فرم A05 پلاس سری PQ25 فولکس بهره می گیرد. سدان VA3 دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر است و نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات به چرخ های جلو این خودرو انتقال می یابد.

جتا VS5، کراس اووری که بر مبنای فولکس واگن تیگوآن و سئات آتکا است. این خودرو از پلت فرم MQB A1 گروه فولکس بهره می گیرد. جتا VS5 به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتومات مجهز است. پیشرانه VS5 که دست پرورده فولکس است، ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

جتا VS7، کراس اووری که بر مبنای فولکس واگن تیگوآن آل اسپیس است. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتومات مجهز است. پیشرانه VS7 هم دست پرورده فولکس است و ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو تک دیفرانسیل بوده و خبری از سامانه چهارچرخ محرک در آن نیست.

۵ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.