واردات چهار مدل کیا برای جانبازان توسط کوشا خودرو

واردات چهار مدل کیا برای جانبازان توسط کوشا خودرو
واردات چهار مدل کیا برای جانبازان توسط کوشا خودرو

براساس شنیده ها، واردات چهار مدل کیا برای جانبازان توسط کوشا خودرو در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کوشا خودرو از جمله شرکت هایی است که در دور جدید واردات با محصولات کیا وارد بازار خودرو شده است. تاکنون سه محصول کیا کی ۵، کیا سونت و کیا سلتوس در سامانه فروش یکپارچه عرضه شده اند. این سه محصول با توجه به سابقه برند و جایگاه کیا و همچنین غیر چینی بودن، با استقبال خوبی از سوی متقاضیان همراه شده اند. تحویل این سه محصول نیز از چندی پیش آغاز شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کوشا خودرو همچنین با حضور در پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، اتو اکسپو تهران، علاوه بر به نمایش درآوردن محصولاتی مانند کی ۵، پگاس، سلتوس، سراتو و سونت، یک محصول جدید دیگر را به نام جی ۲ لاین برای معرفی مهیا کرده است.

عرضه سراتو در سامانه یکپارچه

به احتمال زیاد، عرضه کیا سراتو این شرکت نیز به زودی آغاز خواهد شد، بنابراین تعداد خودروهایی که کوشا خودرو در سامانه عرضه کرده است به عدد ۴ افزایش خواهد یافت و تعداد خودروهای غیر چینی بازار خودرو نیز بیش تر خواهد شد.

واردات چهار محصول کیا برای جانبازان

براساس شنیده ها، کوشا خودرو واردات چهار محصول کیا برای جانبازان را نیز در دستور کار قرار داده است. چهار محصولی که برای جانبازان در نظر گرفته شده است خودروهایی هستند که تاکنون در سبد محصولات کوشا قرار نداشته اند. این چهار خودرو وارداتی ویژه جانبازان نیرو، اسپورتج، K8 و سورنتو خواهند بود.
در مورد مشخصات فنی این ۴ محصول نمی توان اظهار نظر کرد زیرا هنوز مشخص نشده که با چه پیشرانه ها به بازار ایران عرضه خواهند شد.

۲.۳ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.