آغاز پیش فروش سورن پلاس – تیر 1400

شرایط پیش فروش سورن پلاس ویژه تیر 1400
شرایط پیش فروش سورن پلاس ویژه تیر ۱۴۰۰

از ساعت ۱۰ صبح سوم تیر ۱۴۰۰، مرحله جدید پیش فروس سورن پلاس آغاز شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز به مدت سه روز، پیش فروش اینترنتی سورن پلاس و دنا پلاس توربو دنده ای را بر روی وبسایت خود برگزار می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، موعد تحویل سورن پلاس در این شرایط فروش فروردین تا تیر ۱۴۰۱ اعلام شده است. همچنین ایران خودرو در مقررات این پیش فروش بیان کرده است که سود مشارکت و انصراف به ودیعه اولیه مشتریان تعلق نمی گیرد و قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص می شود.

برای ثبت نام سورن پلاس به پیش پرداخت ۱۰۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی نیاز است و خریداران می توانند از میان رنگ های سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متالیک گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. در این طرح فروش هم اعلام شده است که سند خودرو تا یک سال پس از تحویل در رهن ایران خودرو باقی می ماند.

مشتریان باید توجه داشته باشند که کد خودرو در این طرح فروش ۵۷۵ اعلام شده و جزئیات نهایی تیپ سورن پلاس در برنامه پیش فروش نیامده است. برای همین ایران خودرو می تواند در زمان تحویل نسخه مورد نظر را از خانواده سورن پلاس به مشتریان تحویل دهد.

حتماً بخوانید: شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده ای – تیر ۱۴۰۰

شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو دنده ای و سورن پلاس تیر 1400
شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو دنده ای و سورن پلاس تیر ۱۴۰۰

معرفی مختصر سورن پلاس کد ۵۷۵۱۹ :

در حال حاضر ایران خودرو سورن پلاس را با کد کلاس ۵۷۵۱۹ به بازار عرضه می کند. این خودرو به پیشرانه EF7 مجهز است که با حجم ۱۶۴۶ سی سی، ۱۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۹ نیوتن متر از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رساند. کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، بال تزئینی روی درِ صندوق عقب، پشتی برقی صندلی های جلو، رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی، طرح دکوراتیو جدید، کامپیوتر سفری جدید روی داشبورد، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، ترمز ABS و EBD، آینه های تاشو برقی و… از جمله امکانات سورن پلاس در این تیپ به حساب می آید.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: وبسایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.