فروش فوری دو تیپ پژو پارس آغاز شد – مرداد 1400

شرایط فروش فوری و فوق العاده دو تیپ پژو پارس سال و LX ایران خودرو ویژه مرداد 1400
شرایط فروش فوری و فوق العاده دو تیپ پژو پارس سال و LX ایران خودرو ویژه مرداد ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰) فروش فوری و فوق العاده دو تیپ پژو پارس را آغاز می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در این شرایط فروش پژو پارس سال با پیشرانه ۱.۸ لیتری ۸ سوپاپ و پژو پارس LX با پیشرانه TU5 با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می شوند. با توجه به بخشنامه فروش فوری و فوق العاده ایران خودرو، مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی این شرکت نسبت به ثبت نام اولیه پژو پارس سال و LX اقدام کنند و برای این کار فرصت ۳ روزه و تا ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است. در صورت ثبت تقاضای فراتر از ظرفیت فروش، فرایند قرعه کشی جهت تکمیل وجه منتخبان برگزار می گردد و پس از آن، واجدین شرایط برنده شده در قرعه کشی، می توانند نسبت به پرداخت بهای مصوب خودرو اقدام کنند.

در این برنامه فروش فوری دو تیپ پژو پارس هم مانند گذشته قوانین کمیته خودرو برقرار است و متقاضیان خرید این خودروها باید پیش از انجام فرایند ثبت نام، به قواعد فروش های فوق العاده دقت داشته باشند. محدودیت دفعات خرید، عدم امکان صلح، رهن سند خودرو، محدودیت در ثبت اولین سرویس دوره ای و… از جمله مواردی است که برای فروش فوری و فوق العاده پارس سال و LX در نظر گرفته شده است.

در این برنامه فروش قیمت مصوب پژو پارس سال ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان تعیین شده و بهای رسمی پژو پارس LX نیز ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان تعیین گردیده است.

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی پژو پارس ۱.۸ لیتری XU7 هشت سوپاپ در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی پژو پارس LX در اسب بخار

شرایط فروش فوری و فوق العاده دو تیپ پژو پارس سال و LX ایران خودرو ویژه مرداد 1400
شرایط فروش فوری و فوق العاده دو تیپ پژو پارس سال و LX ایران خودرو ویژه مرداد ۱۴۰۰
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.