طرح تبدیل هایما S7 توربو دوباره اعلام شد

طرح تبدیل هایما S7 توربو بهمن 1399
تبدیل هایما S7 توربو بهمن ۱۳۹۹

دعوتنامه تسویه حساب مشتریانی که قبلا خودرو هایما S۷ توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل شهریور ماه ۹۸ را ثبت نام کرده بودند ، صادر گردید اما محصولات جایگزین نیز برای این محصول مشخص شده و طرح تبدیل آن اعلام گردیده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایران جیب ، دعوتنامه خودرو هایما S7 توربوشارژ (۴ ایربگ) با موعد تحویل شهریور ۹۸ با قیمت ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان و با موعد تحویل ۳۰ روز صادر شده و مشتریان مطابق جدول ذیل میتوانند در صورت تمایل محصولات جایگزین را انتخاب کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
طرح تبدیل هایما S7 توربو
طرح تبدیل هایما S7 توربو

نکاتی در طرح تبدیل هایما S7 توربو ویژه بهمن ۱۳۹۹:

طرح تبدیل این کراس اوور مونتاژی در شرایطی اعلام شده که تولید اولیه هایما S7 توربو پلاس در ایران خودرو خراسان آغاز گردیده است. لذا با توجه به نشر مشخصات این خودرو توسط ایران خودرو، این توقع وجود دارد که در شرایط فعلی مشکلی برای پاسخ به تعهدات مربوط به هایما S7 توربو وجود نداشته باشد و این شرکت بتواند تا از این پس، تعهدات معوق مربوط به این خودروی مونتاژی را با کمترین مشکل پاسخ دهد.

همچنین در بخشنامه این طرح تبدیل شاهد هستیم که نسخه ای جدید از S7 توربو شارژ وارد خط تولید ایران خودرو خراسان شده است. این کراس اوور چینی که پیش از این با چهار کیسه هوا در نسخه اتوماتیک تولید می شد، حال با نمونه فاقد کیسه های هوای جانبی هم مونتاژ شده و برای همین در آینده نزدیک شاهد حضور دو تیپ مختلف از هایما S7 توربو اتوماتیک در بازار خواهیم بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.