شرایط فروش خودروهای فونیکس و ام وی ام – آذر 1401

شرایط فروش خودروهای فونیکس و ام وی ام - آذر 1401
شرایط فروش خودروهای فونیکس و ام وی ام – آذر ۱۴۰۱

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای مختلف نشان فونیکس و ام وی ام را با موعد تحویل ۴۰ روز کاری اعلام کرد. در این شرایط فروش امکان تحویل خودرو در محل تولید آن، یعنی شهرستان بم فراهم است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، با توجه به شرایط فروش منتشر شده، سه محصول تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو با نشان فونیکس به صورت نقدی و اقساطی با قیمت قطعی به مشتریان فروخته می شوند. همچنین در طرح فروش محصولات ام وی ام، نام خودروهای X22 دنده ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو دیده می شود.

نکته مهم در این شرایط فروش، امکان تحویل خودروها در محل تولید و شهرستان بم است و مشتریان باید بدانند که مدیران خودرو در این طرح فروش، خودروها را به محل سکونت مشتریان حمل نمی کند. همچنین در کنار این موضوع، مبلغی در قالب کارت هدیه به مشتریان اعطا می شود تا حمل خودرو به محل سکونت بر عهده خریداران باشد.

در این بخشنامه ها آمده است که مشتریان می توانند از با وکالت رسمی مسئولیت تحویل خودرو را به افراد دیگر بدهند.

حداکثر تسهیلات برای محصولات فونیکس ۴۰ درصد از سوی مدیران خودرو اعلام شده است. همچنین برای محصولات ام وی ام، تسهیلات منعطفی بر اساس نوع محصول به مشتریان داده می شود که میزان آن ۴۰ تا ۶۰ درصد بهای مصوب خودروها است. نرخ تسهیلات برای محصولات فونیکس و ام وی ام مدیران خودرو در این شرایط فروش ۱۸ درصد به صورت سالانه تعیین شده و مشتریان می توانند طی مدت یک تا پنج سال اقساط خود به مدیران خودرو را پرداخت کنند.

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس – آذر ۱۴۰۱

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM – آذر ۱۴۰۱

۳.۴ امتیاز از ۲۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.