شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز

شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز اعلام شد
شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز – بهمن ۱۴۰۱

شرکت فردا موتورز شرایط فروش جدیدی را برای کراس اوور FMC SX5 اعلام کرده است. بخشنامه فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ فردا موتورز به SX5 ارتقا یافته اختصاص دارد که عرضه آن به صورت نقدی و اقساطی انجام می شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در طرح فروش جدید SX5 ارتقا یافته قیمت این کراس اوور یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان اعلام شده است. در حال حاضر متقاضیان این خودروی مونتاژی می توانند FMC SX5 را به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنند. بر اساس اطلاعیه فردا موتورز موعد تحویل این سری از ثبت نام ها، ۱۲۰ روز کاری است و به ودیعه پرداختی مشتریان سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می گیرد. در هنگام ثبت نام برای خرید نقدی و اقساطی SX5 ارتقا یافته به پیش پرداختی ۳۰ درصدی نیاز است و تا قبل از صدور دعوتنامه، مشتریان باید سقف ۵۰ درصد بهای خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در فروش اقساطی FMC SX5 فردا موتورز حداکثر ۵۰ درصد قیمت مصوب خودرو به صورت تسهیلات ۱۲ و ۱۸ ماهه به مشتریان اعطا می شود. همچنین حداکثر نرخ تسهیلات ۱۵ درصد است و متقاضیان این کراس اوور می توانند در خرید این خودرو از طرح فروش اقساطی استفاده کنند. در این شرایط فروش، SX5 با رنگ های سفید، مشکی، بژ، سبز و قرمز قابل سفارش گذاری است.

در حال حاضر فردا موتورز با بیش از ۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش از ۲۵ استان کشور فعالیت خود را انجام می دهد و متقاضیان خرید SX5 ارتقا یافته می توانند با مراجعه به عاملیت ها و نمایندگی های رسمی این خودروساز بخش خصوصی، فرایند خرید و ثبت نام را انجام دهند.

نام خودروقیمت قدیم (تومان)قیمت مصوب (تومان)نحوه فروشموعد تحویلسود مشارکت
FMC SX5۹۸۹.۰۰۰.۰۰۰۱.۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰نقدی و اقساطی۱۲۰ روز کاری۱۸ درصد

کراس اوور FMC SX5 ارتقا یافته به به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که از سری پیشرانه های ۴A9 میتسوبیشی به حساب می آید و فناوری VVT-i و MIVEC در آن به کار رفته است. پیشرانه SX5 قدرت ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر تولید می کند و این توان از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم به چرخ های جلوی این کراس اوور منتقل می شود.

در FMC SX5 فردا موتورز امکاناتی مانند سانروف، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سامانه پایش باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی جدید با سیستم عامل اندروید، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی، حالت رانندگی برفی و اسپرت، حالت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته تیپ ترونیک و… دیده می شود.

فردا موتورز اعلام می کند که SX5 ارتقا یافته در بحث رنگ، عایق های صوتی و حرارتی کابین، تعلیق، متریال چرم صندلی ها و سیستم تهویه نسبت به نمونه ها اولیه بهبود کیفی را داشته و همچنین نمایشگر لمسی اندروید و طرح رینگ جدید به این کراس اوور اضافه شده است. گارانتی FMC SX5 ارتقا یافته مانند سایر محصولات فردا موتورز است و ۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش اعتبار دارد.

با عضویت در کانال تلگرام اسب بخار از جدیدترین اخبار روز خودرو مطلع شوید

۴.۷ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.