نظرسنجی بهترین های ۹۷

نظرسنجی بهترین های ۹۷
پایگاه خبری اسب بخار برای سومین سال پیاپی، نظرسنجی عمومی خود را برای انتخاب بهترین خودروهای سال آغاز کرده است. در این نظرسنجی، هر فرد می تواند در ۹ گروه منتخب، خودروهای محبوب خود را انتخاب نماید.
با توجه به نوسان های شدید بازار خودرو در سال ۱۳۹۷، به جای اعلام بازه ی قیمتی از جانب پایگاه خبری اسب بخار، این رسانه گروه های خودرویی را با توجه به رده ی قیمتی کلیشان در نظر گرفته و مخاطبان می توانند بر اساس رقابت در هر گروه، خودروی منتخب خود را اعلام نمایند. بر اساس آنچه که در نظرسنجی های مجازی در نظر گرفته می شود، هر IP می تواند یکبار در این نظرسنجی شرکت کند و در صورت تمایل در ۹ گروه خودرویی دیدگاه خود را اعلام نماید.
مبنای خودروهای حاضر در این نظرسنجی، امکان خرید آن ها در نمونه های صفر کیلومتر تا پایان سال ۱۳۹۷ بوده و در صورتی که خودروهای وارداتی با نمونه ی سال های غیر ۲۰۱۸ هم در بازار صفر کیلومترها به صورت انبوه حضور داشته باشند، در این نظرسنجی شرکت داده شده اند.
با توجه به تجربه ی سال های گذشته، وجود برخی تیپ بندی ها برای تعدادی از محصولات باعث شکستن آرای خودروی مورد نظر می شود. لذا در این نظرسنجی برخی گروه های خودرویی مبنای رای دادن به انواع تیپ بندی محصول مورد نظر است.
اولین سوال این نظرسنجی به خودروهایی اختصاص دارد که در سال ۱۳۹۷ به صورت رسمی به بازار کشور معرفی شده اند و الزامی برای حضور آن ها در جاده های کشور وجود ندارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


توضیح در خصوص سطوح قیمتی:

– سطح قیمتی اول مربوط به خودروهای اقتصادی است که از ابتدای زمستان با قیمتی در محدوده ی کمتر از ۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی دوم مربوط به خودروهای اقتصادی است که از ابتدای زمستان با قیمتی در محدوده ی ۶۵ تا ۱۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی سوم مربوط به خودروهای اقتصادی است که از ابتدای زمستان با قیمتی در محدوده ۱۱۰ تا ۱۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی چهارم مربوط به خودروهایی است که از ابتدای زمستان امسال با قیمتی در محدوده ی ۱۶۵ تا ۲۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی پنجم مربوط به خودروهایی است که از ابتدای زمستان امسال با قیمتی در محدوده ی ۲۳۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی ششم مربوط به خودروهایی است که از ابتدای زمستان امسال با قیمتی در محدوده ی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی هفتم مربوط به خودروهایی است که از ابتدای زمستان امسال با قیمتی در محدوده ی ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی هشتم مربوط به خودروهایی است که از ابتدای زمستان امسال با قیمتی در محدوده ی ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.
– سطح قیمتی نهم مربوط به خودروهایی است که از ابتدای زمستان امسال با قیمتی فراتر از ۸۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسیده اند.

[poll id=”75″]
[poll id=”66″]
[poll id=”67″]
[poll id=”68″]
[poll id=”69″]
[poll id=”70″]
[poll id=”71″]
[poll id=”72″]
[poll id=”73″]
[poll id=”74″]
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.