کمری و فرانت لندر هیبرید برساوش به گمرک باهنر رسید

کمری فرانت لندر برساوش

نمونه های اولیه تویوتا کمری هیبرید و فرانت لندر هیبرید وارداتی برساوش که قرار است در سامانه جانبازان عرضه شود، به گمرک باهنر رسید.

آریزو 8 آریزو 8

شرکت برساوش قصد دارد تا علاوه بر راو ۴ هیبرید، دو محصول جذاب دیگر از کمپانی تویوتا یعنی کمری هیبرید و فرانت لندر هیبرید را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ویژه جانبازان عرضه کند.

این شرکت هم اکنون موفق شده تا نمونه های اولیه جدیدترین سدان و کراس اوور خود را وارد گمرک باهنر کند تا پس از اتمام مراحل اداری، ترخیص آن ها صورت گیرد.

به این ترتیب به زودی باید شاهد حضور این دو خودرو نیز در میان محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه باشیم. طبق شنیده ها سامانه جانبازان به احتمال زیاد در روزهای آتی مجدداً باز می شوند تا واجدین شرایط بتوانند نسبت به انتخاب اولویت و یا ویرایش آن اقدام کنند. در این رابطه می توان گفت که اکثر واردکنندگان خودرو برای سامانه جانبازان نیز در روزها و هفته های اخیر نمونه های اولیه خود را برای آشنایی بیشتری خریداران ترخیص کرده اند.

به این ترتیب شرکت برساوش موفق شده تا سه محصول راو ۴ هیبرید، کمری هیبرید و فرانت لندر هیبرید را وارد کشور کند.

مشخصات فنی کمری هیبرید

نسخه وارداتی این سدان برای جانبازان به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که به کمک موتور برقی می تواند در مجموع حدود ۱۷۱ اسب بخار توان و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.
تویوتا در قسمت انتقال قدرت کمری ۲۰۲۴ هیبرید نیز از گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبرید (eCVT) بهره برده است تا توان و گشتاور تولیدی هر دو موتور را به چرخ های جلو منتقل کند.

مشخصات فنی فرانت لندر هیبرید

برای فرانت لندر هیبرید اما از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۲ لیتری استفاده شده که در کنار موتور الکتریکی می تواند مجموعاً حدود ۱۷۱ اسب بخار توان و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس E-CVT به چرخ های جلو تحویل دهد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.