حضور آرین دیزل در ششمین نمایشگاه حمل و نقل اصفهان

آرین دیزل در نمایشگاه اصفهان
آرین دیزل در نمایشگاه اصفهان

آرین دیزل در ششمین نمایشگاه ترانزیت اصفهان با محصولات حضور خواهد یافت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آرین دیزل با توجه به محصولات متنوع و جدیدی که به سبد محصولات خود اضافه کرده است، با دست پر در ششمین نمایشگاه  تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت اصفهان شرکت خواهد کرد.

مدیران 777 مدیران 777

آرین دیزل طی یکی دو سال اخیر توانسته است با کشنده شکموتو ضریب نفوذ بالایی در بازار خودروهای کار و تجاری سنگین به دست بیاورد. همچنین عرضه انواع کامیونت های جک در تناژ مختلف از سوی این شرکت، آرین دیزل را به یک بازیگر فعال در این بخش از بازار تبدیل کرده است.

از سوی دیگر، با توجه به موقعیت صنعتی استان اصفهان و حضور صنایع مختلف سنگین، این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا صاحبان این صنایع از نزدیک با محصولات آرین دیزل آشنا شوند. در همین حال، با توجه به برگزاری این نمایشگاه در سایت نمایشگاهی جدید اصفهان، شرایط تست درایو محصولات این شرکت برای عموم مردم فراهم شده است.

به بیان دیگر، فضای گسترده این نمایشگاه می تواند باعث شود علاقه‌مندان و مصرف کنندگان این نوع خودروها، مانند نمایشگاه خودر‌وی شیراز از نزدیک با تمام امکانات و زوایای این خودرو آشنا شوند. در واقع، تست درایو خودروهای کار و تجاری با توجه به قیمت و همچنین کارکرد آن ها در اقتصاد کلان و خانوارها، از یک سو، اعتماد و اطمینان بالای این شرکت به تولیدات خود را نشان می دهد و از سوی دیگر، افراد علاقه‌مند به این نوع خودروها می توانند براساس نیاز و کارکردی که انتظار دارند با آگاهی کامل آن چه می خواهند را انتخاب کنند.

در این نمایشگاه علاوه بر کشنده شکموتو، انواع کامیونت های جک آرین دیزل با کاربری های مختلف به معرض دید عموم درخواهد آمد. همچنین آن طور که اعلام شده است، بازدیدکنندگانی از کشورهای همسایه نیز در این رویداد حضور خواهند داشت که می تواند زمینه و فرصت همکاری را برای طرفین به وجود آورد.

آرین دیزل در ششمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت اصفهان از روز ۱۰ تا ۱۳ مردادماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در سالن امیرکبیر A پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.