سبقت آرین دیزل در تولید خودروهای کار و تجاری

خودروهای کار و تجاری آرین دیزل
خودروهای کار و تجاری آرین دیزل

به نظر می رسد آرین دیزل را می توان یکی از پرکارترین تولید کننده های خودروهای کار و تجاری دانست. بر اساس آمارها این شرکت توانسته است نسبت به سال گذشته در تولید رشد ۸۳ درصدی را به ثبت برساند. این میزان رشد از سبقت آرین دیزل در تولید خودروهای کار و تجاری خبر می دهد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پاسگاه خبری اسب بخار، آرین دیزل طی سال های اخیر با تولید انواع محصولات جک و اضافه کردن خانواده شک موتو توانسته سهم و ضریب نفوذ بالایی در بازار خودروهای کار و تجاری کسب کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

آرین دیزل با محصولات متنوع جک بدور از هیاهو و شلوغ کاری ابتدا به برطرف کردن نیازها و خلاء های بازار پرداخت. در این مدت توانست خود را به عنوان یک بازیگر مهم و تاثیر گذار در بازار خودروهای کار وتجاری نیمه سنگین معرفی کند. آرین دیزل با محصولات جک در کنار معرفی خودروهای کار و تجاری با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب با سرعتی مناسب و گام هایی مطمئن توانست اعتماد بازار و مصرف کنندگان را جلب و اعتبار برند خود را بش از پیش کند. این موضوع به باعث تثبیت هر چه بیشتر این شرکت در بازار پر ترافیک و سنگین از رقابت خودروهای سنگین شد. آرین دیزل بعد ازتثبیت جایگاهش سراغ سگمنت دیگری از این بازار رفت و این بار با اضافه کردن محصولات سنگین از خاتواده شکموتوبخش دیگری از بازار را هدف گذاری کرد. بخشی که به رغم تحرک فراوان همچنان با نیازها و تقاضای زیادی همراه است و به شدت کمبود محصولات با کیفیت ، به روز و کاربردی در آن حس می شود.

این شرکت در اولین قدم شکموتو X5000 را معرفی کرد که به سرعت توانست مورد پسند کاربران قرار بگیرد و بعد از هم دو محصول X5000 d و X5000 L  را معرفی و با سبدی کامل تر به ادامه رقابت در بازار پرداخت.

طی این مدت نیز با توجه به الزامات قانونی و همچنین نیازبازار و استانداردسازی، ساخت کاربری های مختلف را نیز در دستور کار قرار داد . در حال حاضر غیر از انواع کاربری که برای محصولات جک تعریف و تولید کرده ،۸ کاربری مختلف نیز برای کشنده های جدیدش طراحی و تولید کرده است.

در همین شرایط وبه رغم مسائل و مشکلاتی که پیش پای تولید کنندگام قرار دارد،آرین دیزل توانسته است بر اساس برنامه ریزی های انجام شده روند رو به رشد تولید خود را ادامه بدهند.

به نحوی که بر خلاف بسیاری از همتایان خود توانسته در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۳ درصدی را تجربه کند.

بر اساس جدیدترین  آمار وزارت صمت، آرین موتور در هشتمین ماه سال جاری توانسته ۳۴۲ دستگاه کامیونت JAC (از انواع ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن) و۲۵ دستگاه کامیون کشنده شک‌موتو در کارخانه آرین پارس موتور واقع در شهرستان خمین به تولید برساند.

این در حالی است که سال گذشته در آبان ۱۴۰۱ در مجموع توانسته بود ۸۴ دستگاه کامیونت JAC تولید کند. مقایسه این دو عدد نشان می دهد که آرین دیزل نسبت به مدت مشابه ۳۰۷ درصد داشته است.

بنابراین آمار آرین دیزل از ابتدای سال جاری تا آخر آبان ماه موفق به تولید ۲هزار و ۲۳۶ دستگاه انواع محصولات جک و شکموتو شده است. این درحالی است که آرین دیزل طی همین مدت در مجموع توانسته بود هزارو دویست و نوزده دستگاه انواع محصولاتی که دارد را تولید کند.

به بیان دیگر آرین دیزل توانسته است در این مدت رشد ۸۳ درصدی را به ثبت برساند و از سایر رقبا در بحث رشد تولید سبقت بگیرد.

همچنین بر اساس از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ تا پایان آبان ماه، ۴۱۸ دستگاه از کشنده شک‌موتو X5000 تولید شده است .

به نظر می رسد با افزوده شدن آمار تولید تولید ۳ عضو خانواده شکموتو و همچنین آمار تجمیعی محصولات جک،آرین دیزل تا پایان سال بتواند رشد تولید بیشتری را ثبت کند و آمار تولید خود را افزایش بدهد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.