شرایط فروش فوری آمیکو آسنا اعلام شد – بهمن 99

شرایط فروش فوری آمیکو آسنا
شرایط فروش فوری آمیکو آسنا

به تازگی شرایط فروش فوری آمیکو آسنا دنده ای توسط شرکت ارس خودرو دیزل اعلام شده است. در حال حاضر این پیکاپ دنده ای با ۵ تنوع رنگ و با صورت نقدی به فروش می رسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، با توجه به اطلاعیه شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو ) مبنی بر آغاز فروش فوری آمیکو آسنا دنده ای، مشتریان می توانند برای انجام فرایند خرید و و ثبت نام به نمایندگی های این خودروساز بخش خصوصی مراجعه کنند. همچنین بر اطلاع بیشتر از جزئیات طرح فروش این پیکاپ دو دیفرانسیل، امکان برقراری ارتباط با واحد فروش آمیکو به شماره ۴۸۰۱۹ (داخلی ۱۰۵) فراهم است.

مدیران 777 مدیران 777

آن طور که نمایندگی های ارس خودرو دیزل اعلام می کنند در این شرایط فروش فوری ، آمیکو آسنا دنده ای با مدل ۱۳۹۸ به دست مشتریان می رسد و رنگ سفید روغنی آن ۸۱۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. رنگ های نقره ای ، بژ ، زرشکی و قهوه ای هم قیمت ۸۳۷ میلیون تومان را در نمایندگی های این شرکت دارند.

نام خودروسال ساخترنگقیمت مصوب (تومان)
 آمیکو آسنا دنده ای ۱۳۹۸سفید  ۸۱۷.۰۰۰.۰۰۰
 آمیکو آسنا دنده ای ۱۳۹۸نقره ای – بژ – قهوه ای – زرشکی  ۸۳۷.۰۰۰.۰۰۰

آمیکو آسنا دنده ای یک پیکاپ دو دیفرانسیل و مونتاژی است که توسط شرکت ارس خودرو دیزل به بازار عرضه می شود. این خودرو به خاطر داشتن بیشترین فضا و ظرفیت حمل بار میان پیکاپ های موجود در بازار ایران، مورد استقبال ارگان های دولتی و خدمات رسان مانند آتش نشانی فرودگاهی، شرکت آب، راهداری ها و… قرار گرفته است. همچنین به خاطر قابلیت های شاسی آمیکو آسنا و از سویی وجود قفل دیفرانسیل اتوماتیک در محور عقب، این پیکاپ چهار چرخ محرک در میان علاقه مندان به آفرود ( بی راهه نوردی ) و طبیعت گردی طرفداران خاص خود را دارد.

آمیکو آسنا دنده ای به پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴G69 میتسوبیشی مجهز است که ۱۴۳ اسب بخار را با گشتاوری در محدوده ۲۰۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه دوگانه سوز را به چرخ های جلو و عقب آسنا می رساند. این قابلیت در پیکاپ بزرگ آمیکو وجود دارد تا وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها به صورت الکتریکی و در حالت های تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین تنظیم شود. همچنین آمیکو آسنا در نسخه دنده ای به نمایشگر لمسی، دوگانه سوز CNG، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، رینگ آلومینیومی، بلوتوث، دوربین عقب، شیشه ها و آینه های برقی، رکاب و… مجهز است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی آمیکو آسنا دنده ای در اسب بخار

آن طور که منابع آگاه و مدیران این شرکت خودروسازی اعلام می کنند، در ماه های آتی آمیکو آسنا توربو و اتوماتیک با تغییرات ظاهری در بخش بدنه و کابین به بازار کشور معرفی خواهد شد. این خودرو به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو با فناوری MIVEC میتسوبیشی مجهز است و جعبه دنده اتوماتیک AT کمپانی پانچ ( کارخانه فرانسه ) بر روی آن وجود دارد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.