بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو تبریز، افتتاح شد +ویدیو

بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو تبریز

بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز از روز گذشته مورخ ۱۸ مهر ماه افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

مدیران 777 مدیران 777

گزارش ویدیویی نمایشگاه خودرو تبریز

در این نمایشگاه، خودروسازان بخش خصوصی و دولتی در دو حوزه سواری و کار و تجاری حضور دارند و آخرین محصولات و دستاوردهای خود را معرفی می نمایند. حضور خودروسازان کار و تجاری با حجم گسترده در این رویداد خودرویی نشان می دهد آذربایجان شرقی همچنان یکی از اصلی ترین شریان های ترانزیتی و مواصلاتی کشور به شمار می رود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه صنعت خودرو تبریز، شرکت آمیکو با محصولات سنگین و پیکاپ آسنا توربو حضور یافته است. از جمله دیگر خودروسازان می توان به ایران خودرو دیزل، مایان دیزل، آریا دیزل، کامل دیزل، پیلسان و آرین دیزل اشاره کرد. همچنین گروه بهمن که مانند بسیاری دیگر از خودروسازان همچون آرین پارس موتور با نمایندگی تلاش خودرو پا به این نمایشگاه گذاشته است، از اولین خودرو تمام برقی برند بی ام کارز به نام هونگچی E-QM5، برای نخستین بار و به صورت عمومی، رونمایی نمود.

شایان ذکر است که تلاش خودرو در این رویداد خودرویی با غرفه ای به وسعت یکی از سالن های نمایشگاه تبریز حاضر شده و همانطور که بالاتر ذکر شد، محصولات شرکت هایی چون گروه بهمن، آرین پارس موتور، بهمن دیزل و آرین دیزل را با خود به همراه آورده است. در این نمایشگاه علاوه بر خودروسازان، شرکت بارز نیز حضوری پر رنگ دارد و تایر های ۲۰ اینچی و تایرهای محصولات راه سازی و… را با خود به همراه آورده است. در بخش دیگری هم خودروهای تیون شده و خاص برای مردم به نمایش درآمده اند.

بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو تبریز از سه شنبه مورخ ۱۸ مهر ماه آغاز به کار کرده و تا ۲۱ مهر ادامه دارد. علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در تاریخ مذکور به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تبریز مراجعه نمایند.

گالری تصاویر نمایشگاه

۴ امتیاز از ۲۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.