کولئوس، در نمایشگاه تهران رونمایی می شود

اولین تست جهانی کولئوس نسل جدید برگزار شد
جمشید حسینی، مدیرعامل شرکت نگین خودرو، روز گذشته در نشست مطبوعاتی اعلام کرد که رنو کولئوس در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی می شود. با توجه به زمان رونمایی که در بهمن ماه خواهد بود، فروش این خودرو کراس اوور نیز بعد از رونمایی انجام می شود.
او در خصوص نوع قیمت گذاری این خودرو گفت: واقعیت آن است که تمام تلاش نگین خودرو، قیمت گذاری کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان برای کولئوس ۲۰۱۷ است. من تمام تلاشم را می کنم تا در صورت ثبات قیمت ارز، بهای تمام شده خودرو را کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کنم.
حسینی در خصوص تیپ بندی رنو کولئوس نسل جدید گفت: با توجه به توافق ما با رنو، در بازار ایران کولئوس در نسخه های دو دیفرانسیل فول و کم آپشن عرضه می شود که حجم بیشتر عرضه در کشور با مدل فول آپشن خواهد بود. قطعا کولئوسی که در ایران ایران عرضه می شود با خودروهای موجود در کشورهای منطقه تفاوت دارد. امروز رنو تلیسمان های موجود در کشور از نظر فنی و امکاناتی از خودروهای کشورهای همسایه در سطح بالاتری قرار دارند. کولئوس هم مانند تلیسمان با این سبک به بازار ایران عرضه می شود. شاید برای مردم جای سوال باشد که چرا کولئوس جدید، ۹ ماه دیرتر از سایر کشورهای منطقه به بازار ایران عرضه می شود؟ در جواب باید بگویم که رنو سختگیری های خاص خود را دارد و مانند تلیسمان می خواهد، از نظر فنی کولئوس را هم با شرایط جوی و بنزین ایران تطبیق دهد. کولئوس های سفارش داده شده برای بازار ایران، از مارس ۲۰۱۷ به روی خط تولید می رود.
اولین تست جهانی کولئوس نسل جدید برگزار شد
حسینی در خصوص برنامه های آتی شرکت این طور بیان کرد: در حال حاضر به عنوان تنها شرکت خصوصی به حساب می آییم که در بخش خدمات پس از فروش تسهیلات ویژه به نمایندگان می دهیم. برای همین در بحث خدمات به مشتری بسیار سختگیر با نمایندگان خود برخورد می کنیم. در راستای همین هدف تا امروز بیش از ۵ نمایندگی خود را در شهرهای مختلف به خاطر خدمات ضعیف لغو کرده ایم. وعده ما به مشتریان این است که تا پایان سال ۱۵ نمایندگی جدید در سراسر کشور افتتاح می شود که استانداردهای روز رنو را رعایت می کنند. امروز خدمت نگین سرویس را به مشتریان معرفی کرده ایم که در هر جا خدماتی علاوه بر تعمیرات و… را دریافت کنند. مشتریان می توانند خدمات سرویس دوره ای خودرویشان را در مکان مورد نظر دریافت کنند و دیگر نیازی به گرفتن وقت از نمایندگی ها ندارند. بسیاری فکر می کنند که نگین سرویس هزینه بیشتری را به مشتری تحمیل می کند. ولی با توجه به هدمات نگین خودرو برای شهفمندسازی مشتریان، این خدمات بدون هیچ اختلاف قیمتی با نمایندگی ها انجام می شود.
اولین تست جهانی کولئوس نسل جدید برگزار شد
جمشید حسینی در خصوص تحویل رنو تلیسمان این طور به خبرنگاران پاسخ داد: همان طور که شاهد بودید، نگین خودرو در زمان مقرر توانست خودروها را به مشتریان تحویل دهد. در حال حاضر هم برنامه منظمی برای تحویل تمام خودروهایمان به مشتری داریم. برای کنترل بازار هم شرایط فروش ۱۲۰ روزه با قیمت قطعی را اعلام کردیم تا دست دلالان را از بازار کوتاه کنیم. آمار فروش بالای این خودرو بزودی ثابت می کند که محبوبترین سدان در میان رقبا، کدام خودرو انتخاب می شود. شاید برایتان جالب باشد که تلیسمان دومین بازار پرفروش خود را در ایران دارد. برخی افرادی که تلیسمان را با طرح ۱۲۰ روزه ثبت نام کرده اند، احتمالا موعد تحویل خودروشان به فروردین ۹۶ موکول می شود. ولی تمام تلاش ما این است که قبل از پایان سال، خودروها را در راستای شعفمندسازی مشتریان، به آن ها تحویل دهیم.
محمد مرتضایی مدیر بازاریابی نگین‌خودرو ضمن اعلام شعار « آسوده برانید ما بیداریم» در راستای اجرای طرح انقلابی خدمات پس از فروش نگین‌خودرو گفت : نگین‌خودرو یکی از معدود شرکت‌هایی است که با ارائه کمک‌هزینه به بخش خصوصی در توسعه شبکه خدمات پس از فروش فعال است.مرتضایی ضمن اشاره به رفت و آمد گسترده مردم به شهر‌های توریستی استان مازندران از راه‌اندازی ۶ نمایندگی جدید در این استان تا پایان سال خبر داد و افزود : ارومیه ، کرمانشاه ، تبریز ، یزد ، بندرعباس ، همدان ، شیراز ، اردبیل ، البرز ، اهواز نیز استان‌های دیگری هستند که تا پایان سال میزبان نمایندگی‌های جدید نگین‌خودرو خواهند بود.
رضا فاطمی‌، مدیر خدمات پس از فروش و قطعات یدکی نگین خودرو، در این کفرانس از طرح ویژه بازدید زمستانی محصولات رنو از ابتدای زمستان به مدت ۲۰ روز خبر داد.وی افزود : از ۱۵ یا ۲۰ اسفند‌ماه نیز کمپین بازدید نوروزی خودرو‌ها اجرا خواهد شد.به گفته فاطمی‌فر نگین‌خودرو به دنبال انقلاب در خدمات پس از فروش است.این مقام مسئول نگین‌خودرو در بخش خدمات پس از فروش همچنین از تلاش برای دسترسی آسان و سریع مشتریان به خدمات خبرداد و گفت : در نمایندگی‌های سراسر کشور ، قطعات از تک‌تک خودرو ها به میزان کافی توزیع شده تا جوابگوی خدمات همه خودرو ها باشد.وی همچنین در زمینه قیمت‌گذاری قطعات و خدمات پس از فروش محصولات رنو گفت : در زمینه قیمت قطعات ما مدعی هستیم که قطعات ما در کلاس‌های مختلف خودرو های موجود در بازار بسیار رقابتی است و اجرت و هزینه کمتری نسبت به دیگر رقبا دارد.فاطمی‌ در تشریح خدمات “نگین‌سرویس” گفت : زمان‌بندی سرویس در این طرح برای آسایش مشتریان بر عهده ما است و کارکرد خودرو‌ها را پیش‌بینی می‌کنیم و در زمان مورد نیاز با مشتری تماس می‌گیریم و امداد‌گر به محل اعزام و سرویس‌ها به صورت «سپر‌ تا‌ سپر» انجام می شود.فاطمی معتقد است که این روش سرویس‌دهی موجب پیشگیری از مشکلات احتمالی و هزینه‌های نگهداری خودرو‌ها می‌شود.هم‌اکنون ۱۵ خودرو این سرویس را ارائه می‌کنند که به گفته مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو تا پایان سال به ۲۰ خودرو خواهد رسید.

مدیران 777 مدیران 777

گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.