کادیلاک اسکالاد کوپه! ایده ای که می تواند جذاب باشد

کادیلاک اسکالاد کوپه

شما هم «کادیلاک اسکالاد» جدید را دوست دارید، اما فکر می کنید که به اندازه کافی کاربردی نیست؟ آیا روزهای خود را با حسرت داشتن یک کوپه کاربردی از دست داده اید؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خب ناراحت نباشید! چرا که گرافیست ها دست به کار شده اند تا ایده شما را عملی کنند! این شما و این هم کادیلاک اسکالاد کوپه! کوپه ای ممنوعه که قطعاً هیچ گاه رنگ تولید را به خود نمی بیند. اگرچه این امر غیرممکن به نظر می رسد، اما می تواند رؤیاهای عاشقان شاسی بلندهای کوپه لوکس را تکمیل تر کند!

به چند دلیل SUVهای دودر هرگز زنده نماندند. کافی‌ست نگاهی به گذشته بیاندازید! فورد اکسپلورر کوپه، شورولت بلیزر و جیمی کوپه، جیپ چیروکی کوپه و درنهایت رنج روورهای کوپه. وقتی فردی در انتخاب خودرو به SUVها می رسد، قطعاً به دنبال کاربردی بودن است و حذف درهای عقب چندان با کاربردپذیری یک SUV مطابقت ندارد. وقتی به دنیای کوپه های واقعی می رویم حرف از پرفورمنس و عملکرد فنی می شود. جایی که دودر یا چهاردر بودن خودرو اهمیتی پیدا نمی کند.

البته مفهوم کوپه هم در سال های اخیر توسط خودروسازان بزرگ دگرگون شده است. به عنوان مثال، ب ام و خودرویی به نام سری ۴ گرن کوپه می سازد. خودرویی که درحقیقت نسخه چهاردر از نمونه دودر یک خودرو چهاردر است! شاید کمی گیج کننده به نظر برسد، اما این یک واقعیت است که کوپه ها در صنعت خودرو امروزی معنا و مفهوم خود را از دست داده اند. گویا خودروسازان معتقدند هر خودرویی با سقف شیب دار در قسمت عقب یک کوپه به حساب می آید!

حتا اگر کادیلاک هم روزی به سرش بزند که اسکالاد کوپه را بسازد، به نظر می رسد خودرویی چهاردر همچون ب ام و X6 را روانه بازار کند! از سویی کادیلاک همواره به دنبال افزایش فضای بار اسکالاد بوده است تا کاربردی تر از قبل شود و بعید به نظر می رسد علاقه ای به شیب دار کردن سقف این شاسی بلند داشته باشد. به هر حال، امیدواریم میوه ممنوعه «اسکالاد کوپه» نیز روزی وجود خارجی پیدا کند و عاشقان شاسی بلندهای آمریکایی را از وجود محصولی جدید و هیجان انگیز بهره مند سازد.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.