کابین نسل جدید پورشه ۹۱۱ دیده شد + ویدیو

کابین نسل جدید پورشه 911 دیده شد + ویدیو
شاید قابل پیش بینی ترین رویداد نمایشگاه خودروی لس آنجلس را بتوان رونمایی از نسل جدید “پورشه ۹۱۱” دانست. اواخر هفته گذشته بود که تصاویر نمای بیرونی این خودرو در اینترنت منتشر شد. اما اکنون در ویدئوی تست این خودرو توسط “مارک وبر”، شکل نهایی کابین آن نیز آشکار شده است. مارک وبر را می توان از طرفداران سر سخت اشتوتگارت دانست. اکنون او نخستین کسی است که کابین شگفت انگیز ۹۱۱ جدید را به جهانیان نشان می دهد.

مدیران 777 مدیران 777

بعد از راندن این خودرو در جاده های اشتوتگارت، وبر می گوید که ۹۱۱ جدید تنها به لذت بصری از طراحی اش محدود نمی شود. بلکه واقعا خودرویی عالی برای رانندگی به حساب می آید. وبر از عریض بودن اکسل جلو در این خودرو می گوید: «در گوشه ها و بخش های داخلی با تیونینگ حرفه ای همراه شده است». در نهایت، متفاوت بودن سایز چرخ های جلو و عقب این خودرو، بار دیگر تمایز را به شخصیت ۹۱۱ در میان سوپر اسپرت ها باز می گرداند.
کابین نسل جدید پورشه 911 دیده شد + ویدیو
خودرویی که در این ویدئو مشاهده می کنیم، با پوشش های استتاری اندک پوشانده شده است. هنوز اطلاعات رسمی از پیشرانه ی ۹۱۱ جدید در دسترس نیست. اما تجربه حضور چندین ساله ۹۱۱ در نسل های مختلف ثابت می کند که این بار هم پورشه با دستان پر به سمت ما آمده است. به نظر می رسد که ۹۱۱ جدید در تصاویر جاسوسی نمونه ی کررا S باشد و به احتمال زیاد یک پیشرانه ی ۶ سیلندر تخت داشته باشد. این پیشرانه بایدحدود ۳۰ اسب بخار قوی تر از نسل کنونی باشد و تا ۴۴۴ اسب بخار قدرت تولید کند. قدرت در این خودرو با یک جعبه دنده ی ۸ سرعته دو کلاچه جدید انتقال می یابد که جایگزین جعبه دنده ی ۷ سرعته فعلی شده است.
برای نسخه های پاک از ۹۱۱ جدید هم، می توان معرفی یک مدل هیبریدی را حداکثر در چند ماه آینده پیش بینی کرد. همچنین نمونه های خاصی چون GT3 و کانور تیبل نیز به زودی در سبد خرید مشتریان نسل جدید ۹۱۱ قرار می گیرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.