هیوندای و جنسیس مهلت بازپرداخت اقساط را ۶ ماه به تأخیر انداختند

جنسیس

به علت گسترش ویروس کرونا کووید ۱۹ و بحران جهانی ناشی از آن، «هیوندای» و «جنسیس» اعلام کرده اند که حاضرند اقساط خرید خودروهایی را که مالکان آن ها به واسطه بحران کرونا از کار بی کار شده یا ضرر مالی دیده اند را به مدت ۶ ماه به عقب بیاندازند.

مدیران 777 مدیران 777

به این ترتیب، مشتریان این دو شرکت می توانند با خیالی آسوده بابت پرداخت قسط ها، از هزینه های خود بکاهند یا سرمایه خود را بیش تر به سرویس و نگهداری خودروهای شان اختصاص دهند. با این حمایت ۶ ماهه هیوندای و جنسیس، مالکان خودروهای ساخت این شرکت ها می توانند بحران اقتصادی به وجودآمده از ویروس کرونا را بهتر مدیریت کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

طبق اعلام جنسیس، مشتریانی که جنسیس خود را در فاصله ۱۴ مارس تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۰ خریداری کرده باشند، می توانند اقساط عقب افتاده اتومبیل خود را تا پایان امسال، هر زمان که توانستند، تسویه کنند. علاوه بر این، خریداران جنسیس G70 جدید، که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، هم اگر تا قبل از ۳۰ آوریل ۲۰۲۰ اقدام به خرید این خودرو کرده باشند، شرکت جنسیس تا ۹۰ روز به فرصت تکمیل وجه آن ها اضافه می کند. البته مشتریان هیوندای هم از شرایط نسبتاً مشابهی برخوردارند. کمپانی هیوندای نیز برای آن دسته از مشتریانی که اتومبیل خود را در فاصله زمانی ۱۴ مارس تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۰ بخرند، فرصت ۹۰ روزه برای باز پرداخت اقساط باقی مانده در نظر گرفته است. البته این فرصت ها و امتیازات به کسانی تعلق می گیرند که حتماً به واسطه ویروس کرونا، موقعیت شغلی خود را از دست داده یا زیان مالی دیده اند.

همراهی هیوندای با بحران های جهانی موضوع تازه ای نیست! هیوندای در بحران اقتصادی سال ۲۰۰۹ هم مهلت بازپرداخت اقساط را برای مشتریان از کار بی کار شده خود، به مدت یک سال، تمدید کرده بود. این کمپین در آن زمان، حسن نیت هیوندای را به بازارهای جهانی ثابت کرد و خریداران زیان دیده، پس از پایان بحران، به مشتری هایی ثابت برای هیوندای تبدیل شدند. اکنون که هیوندای، نسبت به سال ۲۰۰۹، پیشرفت بسیاری کرده و برند لوکس جنسیس را هم به مجموعه خود اضافه کرده است، بار دیگر نشان داد در برهه های حساس و بحرانی همراهی باوفا برای مشتریانش است.

«مارک دل روسو»، قائم مقام برند جنسیس در آمریکای شمالی، در این باره می گوید: «در این لحظه های حساس به وجود آمده ناشی از بحران ویروس کرونا و اضطراب و ترس عمومی که جامعه را فرا گرفته است، ما می خواهیم قدمی رو به جلو برای مشتریان خود برداشته باشیم و حداقل در حد توان مان، اندکی از نگرانی های آن ها را از بین ببریم.»

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.