هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد
شرکت «هیوندای» مدل «ولوستر» را برای سال ۲۰۲۰ به روزرسانی کرده و افزون بر تغییرات ظاهری جزئی، تجهیزات جدیدی را برای این خودرو درنظر گرفته است. تنها تغییرهای ظاهری ولوستر ۲۰۲۰ به تغییر رنگ جلوپنجره، رکاب ها و قسمت های دیگر در جلو و پشت خودرو با رنگ مشکی محدود شده است.
هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد
تریم های مختلف هاچ بک چهاردَر سه سرنشین هیوندای تا حدود زیادی بدون تغییر باقی مانده است. با این وجود، در تریم توربو آلتیمیت دیگر جعبه دنده دستی موجود نخواهد بود. به منظور خرید هیوندای ولوستر توربو با جعبه دنده دستی، باید نسخه توربو
R-Spec را سفارش داد که اکنون از ویژگی های جدید هشدار تصادف در نقطه کور و هشدار خروج از پارک در حالت استاندارد بهره می برد.
هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد
مدل توربو، همچنان از پیشرانه ۱.۶ لیتری گاما با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. افزون بر جعبه دنده ۶ دنده دستی، هیوندای جعبه دنده ۷ دنده دوکلاچه با پدل شیفتر را هم به صورت سفارشی در فهرست مشتریان قرار داده است.
هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد
تمامی مدل های توربو از سیستم جدید هیوندای با نام Active Engine Sound بهره می برند. این سیستم صدای منیفولد ورودی و خروجی را درون کابین افزایش می دهد. در مدل توربو R، سیستم شارژ وایرلس به صورت استاندارد درنظر گرفته شده است. شاسی مدل توربو با دیگر مدل ها تفاوت دارد و برای رانندگی مهیج، تغییراتی در آن انجام گرفته است.
هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد
مدل های پایه ای هیوندای ولوستر از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر بهره می برند که با استفاده از چرخه اَتکینسون، بهره وری بیش تری خواهند داشت. قدرت این پیشرانه به ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۷۹ نیوتن متر می رسد.
هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ معرفی شد
برای مدل پایه ای جعبه دنده ۶ دنده در حالت استاندارد و ۶ دنده اتوماتیک به صورت سفارشی درنظر گرفته شده است. تمامی مدل های هیوندای ولوستر ۲۰۲۰ از راهنمای تصادف از جلو و راهنمای ماندن در خط در حالت استاندارد بهره می برند.


افزون بر این، سیستم روشنایی نوربالای هماهنگ با چراغ های LED، کروزکنترل هوشمند و … نیز برای تمامی مدل ها موجود است. هیوندای ولوستر ۲۰۲۰ اکنون در نمایندگی های مختلف هیوندای در اروپا قابل سفارش است.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.