هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد

هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
به تازگی «هیوندای» در جریان مراسم معرفی مدل فیس لیفت از خودروی الکتریکی «آیونیک» (Ioniq) در آمستردام هلند، ویژگی های نهایی این خودرو را منتشر کرده است. به روزرسانی اصلی هیوندای آیونیک فیس لیفت، استفاده از بسته باتری ۳۸.۳ کیلووات ساعتی با ۳۶ درصد ذخیره انرژی بیش تر است که شعاع مسافتی ۳۱۱ کیلومتر در چرخه WLTP را فراهم می آورد.
هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
بسته باتری جدید، جایگزین پکیج ۲۸ کیلووات ساعتی در مدل قبلی شده است. یکی دیگر از ویژگی های مهم مدل فیس لیفت، بهره مندی از شارژر ۷.۲ کیلوواتی AC است که جایگزین شارژر ۶.۶ کیلوواتی شده است. در نتیجه، با استفاده از ایستگاه شارژ سریع ۱۰۰ کیلوواتی، ۸۰ درصد انرژی باتری تنها در ۵۴ دقیقه بازیابی می شود.
هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
موتور الکتریکی خودرو بدون تغییر باقی مانده و قادر به تولید ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ نیوتن متر گشتاور است. هیوندای آیونیک، فن آوری بازیابی انرژی به وسیله ترمزگیری را از هیوندای کنا به عاریه گرفته است.
هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
در این فن آوری از سیستم ترمزگیری به وسیله پدال چپ تعویض دنده نیز استفاده شده است تا در اکثر مواقع، نیازی به فشردن پدال ترمز نباشد. فن آوری بازیابی انرژی ناشی از ترمزگیری، به صورت هوشمند با شناسایی حالت جاده و ترافیک، از انرژی اتلافی جهت شارژ مجدد انرژی سیستم موتور الکتریکی استفاده می کند.
هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
هیوندای آیونیک ۲۰۲۰ در ۴ حالت مختلف رانندگی شامل اکو، اکو+، راحتی و اسپرت بهره می برد. اکو+ به راننده اجازه می دهد خودرو را در کم ترین حد مصرف ذخیره باتری نگه دارد تا در مواقع اضطراری از آن استفاده شود.
هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
هیوندای آیونیک به لطف فن آوری بلولینک، از قابلیت اتصال بهره می برد و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن موبایل، کنترل سیستم تهویه، میزان شارژ و قفل خودرو را در دست بگیرند. با بهره مندی از نمایشگر سیستم سرگرمی AVN با اندازه ۱۰.۲۵ اینچ، هیوندای امکان استفاده ۵ ساله از سرویس خدمات Hyundai Live را به صورت مجانی در اختیار مالک قرار می دهد.
هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
از تغییرات ظاهری انجام گرفته در هیوندای آیونیک فیس لیفت، می توان به جلوپنجره به روزرسانی شده بسته و سپر جلو جدید به همراه زه کرومی در قسمت زیرین اشاره کرد. ورودی های هوا و چراغ های جدید هم از دیگر ویژگی های بدیل آیونیک فیس لیفت به شمار می روند.
هیوندای آیونیک فیس لیفت معرفی شد
چراغ های عقب نیز طراحی متفاوتی را تجربه کرده اند و اکنون رینگ های ۱۶ اینچی زیر خودرو جای گرفته اند. افزون بر این، چهار رنگ جدید نیز برای آیونیک فیس لیفت درنظر گرفته شده است. عرضه هیوندای آیونیک فیس لیفت از شهریور ماه در اروپا آغاز می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.