معرفی وناتوس: لامبورگینی اوروس در لباس منصوری

لامبورگینی اوروس وناتوس

«منصوری»، به عنوان یکی از بهترین های تیونینگ در صنعت خودرو، از وناتوس رونمایی کرد. منصوری این بار «لامبورگینی اوروس» را قوی تر و زیباتر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

منصوری وناتوس را با رنگ جذاب آبی مات و سبز نئون طراحی کرده است. یک کیت بدنه پهن روی خودرو سوار شده است که با قرارگیری قسمت هایی در گلگیرها و سپرها خودرو را عضلانی تر و خشن تر کرده است. این کیت شامل اجزای دیگری مثل دیفیوزر عقب، بال عقب و کاپوت می شود، تمام این اجزا از فیبر کربن ساخته شده است که وزن کلی خودرو را کاهش می دهند و در عملکرد خودرو مؤثرند. نکته جالب و عجیب در مورد وناتوس وجود دو نوع رینگ تراش خورده متفاوت در دو طرف خودروست.

لامبورگینی اوروس وناتوس

لامبورگینی اوروس در نسخه استاندارد کارخانه با موتور ۴ لیتری تویین توربو ۸ سیلندر توان تولید ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و در ۳٫۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و دارای بیشینه سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت است. اما منصوری به این اعداد و ارقام قانع نیست و موتور تقویت شده وناتوس توان تولید ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و تنها در ۳٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و نهایت سرعت در وناتوس به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت ارتقا پیدا کرده است. این اعداد در ناحیه ای قرار می گیرند که می توان به نوعی وناتوس را یک ابَرخودرو نامید.

لامبورگینی اوروس وناتوس

داخل خودرو نیز دستخوش تغییرات منصوری شده است. چرم آبی منصوری تمام قسمت های داخل خودرو را پوشانده است و اجزای دیگر هم از جنس فیبرکربن مشکی با نوارهای سبز نئون جلوه خاصی به داخل خودرو داده است.

لامبورگینی اوروس وناتوس

منصوری مدت زیادی است که طراحی خودرو با برند خود را در دستور کار دارد. به نظر می رسد این برند چه در مورد عملکرد فنی و چه در رابطه با تغییرات ظاهری به بلوغ خوبی در این صنعت رسیده است و علاقه مندان به خودرو بیش از پیش منتظر خودرویی انحصاری با برند منصوری هستند.

لامبورگینی اوروس وناتوس

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.