مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد

مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد
کمپانی «مزدا» به تازگی مدل فیس لیفت شده از خودروی مزدا ۲ را در ژاپن معرفی کرده است. فروش این خودرو از فصل پاییز آغاز خواهد شد. مزدا ۲ فیس لیفت از طراحی جدیدی بهره می برد که مزدا از آن به عنوان طراحی ساده و در عین حال شکیل، یاد کرده است.
مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد
مزدا ۲ فیس لیفت در قسمت جلو، ظاهری شبیه به مزدا ۶ دارد و از جلوپنجره جدید به همراه زه کرومی بهره می برد. چراغ های کشیده شبیه به چراغ های مزدا ۳ هستند و در زیر سپر، ورودی های هوای جدید دیده می شود.
مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد
دیگر تغییرات در نمای عقب خودرو انجام گرفته؛ قطعاتی همچون سپر، چراغ ها و زه های کرومی از نو طراحی شده اند. همچنین دیگر شاهد زه های پلاستیکی دور بدنه نیستیم. کابین خودرو ظاهر آشنایی دارد اما صندلی ها طراحی متفاوتی دارند و ترکیب
رنگ های جدیدی برای مزدا ۲ فیس لیفت درنظر گرفته شده است.
مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد
مهندسان مزدا از مواد عایق جدیدی برای بدنه استفاده کرده اند تا نفوذ صدا به کابین کم تر شود. افزون بر این، آینه میانی با قابلیت محوشوندگی خودکار و نمایش گر سیستم سرگرمی مطابق با اپلیکیشن های اپل کارپلی و اندروید اتو هم برای خودرو درنظر گرفته شده است.
مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد
مزدا ۲ فیس لیفت از نظر سیستم های ایمنی به کار رفته به روزرسانی شده است و اکنون شاهد سیستم هایی همچون راهنمای ماندن در خط، چراغ های هوشمند سازگار و کروزکنترل سازگار به همراه سیستم توقف و شروع حرکت هستیم. مدل های درنظر گرفته شده برای بازار ژاپن با چند انتخاب پیشرانه از جمله SKYACTIV-G با ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور عرضه می شوند.
مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد
طرف داران پیشرانه دیزلی هم انتخاب پیشرانه SKYACTIV-D را پیش رو دارند که قادر به تولید ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است. پیشرانه ها با جعبه دنده ۶ دنده دستی یا اتوماتیک هماهنگ شده اند و چند تریم مختلف با سیستم چهار چرخ محرک، قابل سفارش است.
مزدا ۲ فیس لیفت معرفی شد
مزدا ۲ فیس لیفت، اکنون از فن آوری بازیابی نیروی اتلافی ناشی از ترمزگیری با نام i-Eloop به صورت سفارشی بهره می برد.
مزدا ۲ فیس لیفت با شاسی تقویت شده، از ماه سپتامبر با قیمت پایه ای ۱۴.۳۱۸ دلار عرضه می شود.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.