«محمدرضا گلزار» و «ایران رووِر» شوروم خود را افتتاح کردند + تصاویر

محمدرضا گلزار ریزار روور

روز گذشته (۴ بهمن ۱۳۹۸) «محمدرضا گلزار» و «ایران رووِر» طی مراسمی نمایندگی و شوروم جدید خود را در بلوار صبا تهران افتتاح کردند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ایران روور به عنوان قدیمی ترین شرکت تجهیز و سفارشی سازی خودروها در ایران شناخته می شود که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند. از آن طرف محمدرضا گلزار با نشان تجاری «ریزار رووِر» مشارکتی را با این شرکت آغاز کرده و حال به صورت رسمی نمایندگی و فروشگاهی به فعالیت آن ها در بلوار صبا تهران اختصاص پیدا کرده است.

بعد از ظهر اولین جمعه بهمن ۹۸، گلزار در میان سیل عظیم طرفداران و مهمانان ویژه پا به نمایندگی ایران روور و ریزار روور در تقاطع خیابان شریعی گذاشت و نزدیک به یک ساعت در این محل حضور داشت. در این مراسم هنرمندان، ورزشکاران، بیراهه نوردان، خبرنگاران و چهره های سرشناسی حضور داشتند و از آخرین پروژه های ریزار روور و ایران روور بازدید نمودند. همچنین تعداد قابل توجهی از محصولات و تغییرات اعمال شده این شرکت صنعتی در بلوار صبا در معرض دید عموم قرار گرفته بود. به طور کل می توان گفت که ریزار روور و ایران روور سفارش سازی خودروهای مختلف را با حفظ اصالت و استانداردهای لازم انجام می دهند. خودروهای حمل پول بانک، خودروهای امدادرسان، آمبولانس ها، خودروهای بیراهه نورد (آفرودی)، خودروهای تشریفات، کمپرها و… از جمله دستاوردهای این گروه فعال در صنعت خودرو است.

تقویت و ارتقای پیشرانه و خدمات تزییناتی خاص از جمله اقداماتی است که این نمایندگی برای مشتریان خود انجام می دهند. همکاری با نشان های تجاری مختلف در تامین قطعات خودروهای سفارشی مانند MBS باعث شده تا سطح ویژگی های محصولات ایران روور و ریزار روور در جایگاه بالایی قرار بگیرند. بازسازی و فیس لیفت خودروهایی مانند تویوتا لندکروزر و مرسدس بنز کلاس G هم از جمله خدمات این نمایندگی و شرکت به حساب می آید. روز گذشته در طی این مراسم نمونه های مختلفی از فیس لیفت های استاندارد و به روزرسانی های کلاس G و لندکروزر نیز دیده می شد.

در پایان این مراسم مدیران ارشد ایران روور، جشن شصت سالگی این نشان تجاری را در نمایندگی تازه تاسیس خود برگزار کردند.

لازم به ذکر است که علاقه مندان به حوزه تیونینگ، سفارشی سازی و تجهیزات مدرن خودروها می توانند همه روزه برای بازدید از نمایندگی ایران روور و ریزار روور به بلوار صبا تقاطع خیابان شریعتی مراجعه نمایند.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.