ماکتی که بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد!

ماکت هات ویلز

ماکت های «هات ویلز» در بازار جهانی تنها با چند دلار قابل خریداری هستند، اما نمونه ای که به آن خواهیم پرداخت بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت خورده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ارزشی که برای این ماکت درنظر گرفته شده بیش از چهار برابر قیمت پایه ای شورولت کامارو مدل ۲۰۲۰ است. حال این پرسش پیش می آید که چه چیزی ماکت شورولت کاماروی هات ویلز را تا این اندازه ارزشمند می کند.

ماکت هات ویلز

به گفته «جوئل مگی» این نمونه یکی از تنها ۱۶ نمونه اولیه ساخته شده توسط “Mattel” است. رنگ سفید که برای دیده شدن نواقص روی بدنه پاشیده شده نیز پروتوتایپ بودن این مدل را تأیید می کند. تنها تعداد محدودی از نمونه های اولیه هات ویلز به اشتباه به فروشگاه ها ارسال شده و خریداران نیز بدون درک این موضوع آن ها را خریداری کرده اند.

ماکت هات ویلز

کاماروی مورد بحث ما همراه چند خودروی دیگر پس از سال ها پیدا شده اند. به عقیده یکی از کارشناسانِ ماکت های هات ویلز، شورولت کامارو سفیدرنگ، در میان مدل ها، کمیاب ترین کمیاب ها محسوب می شود. این کامارو سومین مدل کمیاب تولیدشده توسط هات ویلز است که در نوع خود بی نظیر به حساب می آید. مدل های The Beach Bomb و اُلدزمبیل ۴۴۲ تنها نمونه هایی هستند که به اندازه شورولت کامارو enamel Hong Kong کمیاب محسوب می شوند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.