لینکلن کانتیننتال با درهای رولزرویس + ویدیو

لینکلن کانتیننتال با درهای رولزرویس + ویدیو
بسیاری از افراد منتظر بودند تا ” لینکلن “، سرانجام کانتیننتال با درهای Suicide را برای عرضه در سال ۲۰۲۰ معرفی کند. گرچه این موضوع در ابتدا از سوی برخی رسانه ها، شایعه خوانده شد اما در نهایت مشخص شد این خبر چندان هم جنبه شوخی ندارد و لینکلن ایده نصب چنین درهایی روی کانتیننتال را دنبال می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بیش تر مردم درهای Suicide ( انتحاری ) را که خلاف درهای معمولی، از وسط و به صورت قرینه باز می شوند، با خودروهای رولزرویس می شناسند. رولزرویس سال هاست به استفاده از این درها پایبند مانده است.

اما سابقه نصب درهای Suicide روی لینکلن، آخرین بار به دهه ۱۹۶۰ باز می گردد. اکنون نیز به رغم احیای این نسخه از کانتیننتال، متأسفانه تنها ۸۰ دستگاه از این خودرو به تولید می رسد. این بدین معناست که با خودرویی به شدت خاص در خیابان ها طرف هستیم که شاید به ندرت آن را در طول سال مشاهده کنیم. برای سال ۲۰۱۹ این ۸۰ دستگاه آماده فروش می شوند و در سال ۲۰۲۰ نیز، تعداد بسیار محدودی به آن ها اضافه می گردد. شرکت لینکلن، کانتیننتال با درهای Suicide را کانتیننتال Coach Door Edition نامیده است. اگرچه ممکن است این نسخه در نگاه اول با نمونه های استاندارد کانتیننتال اشتباه گرفته شود، اما از یاد نبرید که ویرایش Coach Door از ۶ اینچ فاصله محوری بیش تر برخوردار است که امکان نصب درهای بزرگ Suicide را فراهم می آورد.
لینکلن کانتیننتال با درهای رولزرویس + ویدیو


درها در جلو و عقب با زاویه ۹۰ درجه کامل باز و بسته می شوند که این امر، سوار و پیاده شدن از خودرو را سهولت می بخشد.
” سرنشنیان از ظرافت و راحتی این خودرو قدردانی خواهند کرد. ” این جمله را ” دیوید وودهاوس ” ( David Woodhouse ) مدیر طراحی لینکلن، درباره کانتیننتال Coach Door می گوید. با نزدیک شدن سرنشینان به خودرو، چراغ خوش آمد گویی زیر آینه ها و نور مخفی دستگیره درها روشن می شوند. روی پا رکابی، زیر درها، یک پلاک مخصوص نصب شده است که شماره این خودرو را از بین ۸۰ مدل تولیدی نشان می دهد. کنسول گسترده قرار گرفته در فاصله صندلی های عقب نیز، میز های تا شونده کوچک همراه با نگه دارنده تبلت را در بر می گیرد.
لینکلن کانتیننتال با درهای رولزرویس + ویدیو

اگرچه به نظر می رسد بیش تر آسایش و رفاه در این خودرو به سرنشنیان عقب اختصاص یافته است، اما راننده نیز به سهم خود می تواند از امکانات موجود لذت ببرد. صندلی های پیشرفته لینکلن، ۳۰ حالت تنظیم شونده برای سرنشنیان دارند. کانتیننتال های Coach Door به طور اختصاصی با پیشرانه ۳٫۰ لیتری ۶ سلیندر خورجینی عرضه خواهند شد که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور دارد. کانتیننتال Coach Door از تابستان ۲۰۱۹ به دست خریداران می رسد.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.