قیمت بی وای دی تانگ با پیشرانه دوگانه اعلام شد

بی وای دی تانگ
شرکت « بی وای دی» (BYD) به تازگی قیمت شاسی بلند تانگ با پیشرانه دوگانه را منتشر کرده است. این خودرو از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی در اکسل عقب بهره می برد و تنها در ۵.۳ ثانیه، از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. بر پایه آخرین اطلاعات منتشرشده، قیمت بی وای دی تانگ دوگانه با درنظر گرفتن سوبسیدهای دولتی چین، ۲۲۹ هزار یوان (معادل ۳۲.۲۷۶ دلار) خواهد بود.
بی وای دی تانگ
در بحث طراحی، بی وای دی تانگ با پیشرانه دوگانه، تفاوتی با دیگر مدل های تانگ ندارد و از زبان طراحی Dragon Face بی وای دی پیروی می کند. در نمای جلو شاهد جانمایی جلوپنجره بزرگی هستیم که با پره های کرومی مزین شده اند. چراغ های LED کشیده به همراه دو ورودی هوا در قسمت های کناری سپر نیز از دیگر ویژگی های قسمت جلو هستند.
بی وای دی تانگ
بی وای دی تانگ از نمای کناری ظاهری ساده دارد و رینگ های پنج پره دوبل، ظاهر اسپرت تری به خودرو می بخشد. قسمت های مختلفی همچون قاب درها، پوشش آینه های کناری، روف رَک و آنتن کوسه ای عقب با تریم مشکی مزین شده اند. در نمای عقب خودرو نیز طراحی ساده ای را شاهد هستیم و به سبک خودروهای چینی جدید، چراغ های عقب به صورت کشیده در عرض بدنه طراحی شده اند.
بی وای دی تانگ
در بحث فنی، بی وای دی تانگ از سومین نسل فن آوری پیشرانه دوگانه بی وای دی بهره می برد. پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ به همراه موتور الکتریکی نصب شده در اکسل عقب، درمجموع ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت نیز به وسیله جعبه دنده ۶ دنده دوکلاچه صورت می گیرد.
بی وای دی تانگ
با این ویژگی های فنی، سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها در ۵.۳ ثانیه صورت می پذیرد. افزون بر این، خودرو قادر است در حالت پاک، مسافت ۸۱ کیلومتر را در چرخه NEDC طی کند. از جمله سیستم های ایمنی و ویژگی های بی وای دی تانگ نیز می توان به کروزکنترل سازگار، هشدار تصادف، هشدار خروج از خط، شناسایی علائم ترافیکی، دید ۳۶۰ درجه پانورامیک، شبکه هوشمند DiLink، باز کردن قفل و روشن کردن خودرو به وسیله موبایل، حرکت از راه دور خودرو و … اشاره کرد.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Autohome

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.