فورد موستانگ هیبریدی شکار شد

فورد موستانگ هیبریدی شکار شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همان طور که پیش تر تایید شده بود، نسخه هیبریدی “فورد موستانگ” در راه است و این عکس ها می تواند نخستین نگاه ما به نسخه هیبریدی این خودرو باشد. احتمال دارد شرکت فورد تغییرهایی را در طراحی نمای جلو انجام دهد.

بر اساس مقایسه های انجام شده، قسمت جلوی خودروی شکار شده کمی با موستانگ موجود در بازار متفاوت است. چارچوب کلی جلوپنجره و نمای جلو یکسان است اما به نظر می رسد چراغ های راهنما در مدل هیبریدی، کمی نزدیک تر به چراغ های اصلی هستند.


از آن جایی که بیش تر قسمت های مدل شکار شده با فورد موستانگ کنونی یکسان است، درک علت تغییر در قسمت جلو کمی دشوار است. اما یکی از ویژگی های مثبت این تغییر، امکان قرار دادن ورودی های هوای بزرگ تر است که با ایجاد فضای اضافی زیر چراغ قابل نصب خواهند بود. در نمای عقب، فورد یک سپر بدون رنگ را قرار داده که قسمت زیرین آن هم بریده شده است. یک منبع اگزوز در دو سوی سپر دیده می شود اما ظاهر کلی قسمت عقب کمی با نمونه GT تفاوت دارد.

فورد پیش تر اعلام کرده بود مدل هیبریدی موستانگ، قدرتی مشابه مدل ۸ سیلندر خواهد داشت اما به احتمال زیاد مدل هیبریدی ۴ یا ۶ سیلندر خواهد بود. فورد در سال ۲۰۱۷ سندی مبنی بر تولید نمونه هیبریدی تنظیم کرده بود اما تا سال ۲۰۱۹ خبر معرفی موستانگ هیبریدی قطعی نشده بود. اکنون مشخص است که نمونه هیبریدی موستانگ از موتور الکتریکی برای به حرکت در آوردن چرخ های جلو و از یک موتور احتراق داخلی بنزینی برای به حرکت در آوردن چرخ های عقب بهره خواهد برد.
فورد موستانگ هیبریدی شکار شد
بر پایه گزارش های اخیر، نمونه هیبریدی از فورد موستانگ تا معرفی نسل بعدی این خودرو عرضه نخواهد شد. بنابراین می توان حدس زد مدل شکار شده، برای تست پیشرانه هیبریدی به خیابان ها فرستاده شده است و نمایان گر طراحی موستانگ هیبریدی نخواهد بود. انتظار می رود مدل هیبریدی فورد موستانگ تا میانه سال ۲۰۲۱ عرضه شود. همچنین پیش بینی می شود نسل بعدی موستانگ تا ابتدای سال ۲۰۲۱ معرفی شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.