عرضه محصولات جدید چینی توسط گروه بهمن قطعی شد

دانگ فنگ و بهمن موتور

شنیده ها حاکی از آن است که عقد قرارداد همکاری «گروه بهمن» و «دانگ فنگ» به مراحل پایانی رسیده و بزودی قرار است تا چند محصول سواری DFM پا به بازار ایران بگذارند. بهمن موتور برنامه دارد تا در آینده نزدیک کراس اوور و سواری جدید دانگ فنگ را در خط تولید خود مونتاژ کند و گویا برنامه ریزی هایی برای داخلی سازی بالای این خودروها در دست انجام است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ در حال حاضر نمایندگان DFM و DFL مذاکراتی را با خودروسازان بخش خصوصی برگزار می کنند و به دنبال آن هستند تا چند خط تولید را به مونتاژ محصولاتشان در ایران اختصاص دهند. خودروسازی فردا و گروه بهمن فعلا جز دو خودروساز بخش خصوصی هستند که توانسته اند تا پروژه های دانگ فنگ در ایران را به نتیجه برسانند.

مدیران 777 مدیران 777

آن طور که منابع آگاه می گویند، بحث تولید دانگ فنگ ix5 و D53 در بهمن موتور قطعی شده و به احتمال زیاد این خودروها در نیمه دوم سال جاری به بازار کشور معرفی خواهند شد. دانگ فنگ ix5 کراس اووری متوسط و کوپه است که از چند هفته قبل وارد کشور شده و گویا مراحل تست های فنی را می گذراند. به احتمال زیاد این خودروی جدید بهمن موتور با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار به بازار می آید و جعبه دنده CVT اتوماتیک بر روی آن نصب می شود. در حال حاضر دانگ فنگ ix5 به عنوان یکی از جدیدترین محصول گروه DFM شناخته می شود و در بحث ظاهری و سطح امکانات، ویژگی های به روزی را دارد.

دانگ فنگ ix5

دانگ فنگ D53 نیز یک سدان جدید از DFM است که در بحث پلتفرم اشتراک هایی با لوکسژن S3 دارد. این خودرو به احتمال زیاد با پیشرانه ۱ لیتری توربو ۳ سیلندر وارد جاده های کشور می شود و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه بر روی آن نصب می گردد. با توجه به اینکه شرکت «تیوان» به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن، تولید اولیه پیشرانه های ۱ لیتری توربو ۳ سیلندر AVL را آغاز کرده است، احتمال آن وجود دارد تا دانگ فنگ D53 با پیشرانه ۱۲۵ اسب بخار تیوان به بازار بیاید و از همان ابتدا داخلی سازی بالایی را در کشور داشته باشد.

دانگ فنگ ix5:

دانگ فنگ D53:

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.