طرح تبدیل خودروهای دنا و سورن – دی 98

سورن و دنا

به تازگی ایران خودرو طرح تبدیل جدیدی برای مشتریانی که دنا و سورن ثبت نام کرده اند اعلام کرده است که حق انتخاب دیگری به آنها داده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس این طرح تبدیل مشتریانی که دنا ثبت نام کرده بوده اند و موعد تحویل خودروی آنها تا پایان مهر ۹۸ بوده است می توانند طی ۳۰ روز خودروی دنا را به پژو پارس TU5 تبدیل کنند. همچنین مشتریانی که پیشتر نسبت به ثبت نام سورن اقدام کرده اند و موعد تحویل آنها تا پایان مرداد ۹۸ بوده است می توانند خودروی سورن خود را به پژو پارس TU5 تبدیل کرده و طی ۳۰ روز تحویل بگیرند.

پژو پارس

پژو پارس LX که در بازار به پارس TU5 هم معروف است، با پیشرانه ای مشابه به خانواده پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ تولید می شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز است که ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع دستی است و نمونه اتوماتیک پارس نیز با همین پیشرانه و جعبه دنده ۴ سرعته AT استپ گیت عرضه می شود.
پشتی صندلی های جلو برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور پارک عقب، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، آینه تاشو برقی، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، باوتوث و … از جمله امکانات پژو پارس LX به حساب می آید. پیش از آغاز تحریم ها، پژو پارس LX با رینگ های آلومینیومی و ترمزهای عقب دیسکی تولید می شد. اما هم اکنون این سدان اقتصادی با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای در خطوط مونتاژ ایران خودرو ساخته می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.