شرایط فروش کوییک آر با قیمت پایه اعلام شد – اردیبهشت ۹۹

کوییک آر

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا از ساعت ۱۱ صبح ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، عرضه کوییک آر را با قیمت پایه آغاز کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس اولین بخشنامه فروش سایپا در سال جدید، عرضه کوییک آر به صورت پیش فروش انجام خواهد شد و مشتریان می توانند این هاچ بک کراس اقتصادی را برای تحویل در بهمن و اسفند ۱۳۹۹ ثبت نام نمایند. با توجه به اطلاعیه منتشر شده، برای ثبت نام این خودرو به پیش پرداخت ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نیاز است و سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد به مشتریان تعلق می گیرد. باید به این نکته توجه داشت که تنها افراد بالای ۱۸ سال می توانند تا از این طرح فروش استفاده کنند. همچنین کسانی که در ۱۸ ماه گذشته از دو شرکت سایپا و یا ایران خودرو محصولی را خریده و یا تحویل گرفته باشند، امکان استفاده از این طرح فروش را نخواهند داشت.

مدیران 777 مدیران 777

بر اساس مصوبه ها و دستورالعمل های فروش خودرو، سایپا موظف است تا محصولات پیش فروش شده را با قیمت پایه به دست خریداران برساند که عددی کمتر از بهای بازار آزاد و طرح های فروش در حاشیه بازار است. چند روز قبل سایپا قیمت مصوب کوییک آر مدل ۱۳۹۹ را به مشتریانی که برای تکمیل وجه فراخوانده شده بودند، اعلام کرد. بر اساس آخرین اعلام قیمت این شرکت، کوییک آر با توجه به ترکیب رنگ انتخابی قیمت ۶۸ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان و ۶۹ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان را دارد. از سویی باید توجه داشت که تمام قراردادهای پیش فروش شرکت سایپا بر اساس شرایط روز تنظیم می شود و قیمت قطعی در زمان تحویل در هنگام ثبت نام اعلام نمی گردد.

کوییک آر (کوییک رنگین کمان یا Quik-R) به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. جعبه دنده ۵ سرعته دستی کوییک توان را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، صندلی شش حالته راننده، سنسور پارک عقب، صندلی های ISO FIX، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، ترمز ABS و EBD، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور دما سنج محیط و بلوتوث در کوییک آر دنده ای وجود دارد. از نیمه دوم سال ۱۳۹۸، تولید کوییک آر در پارس خودرو آغاز شد و همچنان ادامه دارد. به گفته مدیران پارس خودرو، در سال جاری ۴ طیف رنگی جدید به تولیدات کوییک آر اضافه خواهد شد.

برخی منابع خبری می گویند که در سال جاری، گروه سایپا نسخه ای دیگر از کوییک را عرضه خواهد کرد که در بحث ظاهری، تریم داخلی و امکانات به روز شده و متفاوت از نمونه های فعلی است. با توجه به اطلاعات در دسترس، فعلا نام «کوییک ۹۹» برای نسخه فیس لیفت و جدید این هاچ بک کراس اقتصادی انتخاب شده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.