شرایط فروش کاپرا۲ با افزایش قیمت اعلام شد – آبان ۹۸

اولین تست و بررسی کاپرا2
شرکت بهمن موتور به عنوان تولیدکننده پیکاپ «کاپرا۲»، از امروز فروش فوری این خودروی کار و تجاری را با تحویل ۲۰ روزه آغاز کرده است. بر اساس شرایط فروش موجود، بهمن موتور بهای رسمی کاپرا۲ را نسبت به گذشته افزایش داده است.

مدیران 777 مدیران 777

در بخشنامه فروش این پیکاپ آمده که قیمت رسمی ۲۶۴ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۳۰۰ تومانی در نظر گرفته شده و مشتریان باید در این طرح فروش، کل مبلغ را به حساب شرکت واریز نمایند. پس از تکمیل مدارک ثبت نام و احراز سکونت، کاپرا۲ نیز حداکثر طی ۲۰ روز کاری به دست خریداران خواهد رسید.
کاپرا۲ نمونه فیس لیفت و بزرگتر کاپرا اولیه است و به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۲۴٫۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی این پیکاپ، توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. با توجه به سبک فنی کاپرا۲ می توان این خودرو را در حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قرار داد. دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، ترمز ABS و EBD، نمایشگر لمسی، شیشه ها و آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکانات کاپرا۲ به حساب می آید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.