شاسی بلند الکتریکی DS Aero Sport Lounge رونمایی شد

DS Aero Sport Lounge

شرکت «دی اس» (DS) هفته پرکاری را پیش روی می گذارد و پس از معرفی DS9، اکنون شاسی بلند “Aero Sport Lounge” الکتریکی را رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با وجود این که DS9 در مدل تولیدی رونمایی شد، اما شاسی بلند Aero Sport Lounge تنها یک SUV کوپه است که آینده خودروهای الکتریکی DS را به نمایش می گذارد. فراتر از طراحی جذاب، ابعاد بدنه Aero Sport Lounge با ۵ متر طول نیز جلب توجه می کند.

DS Aero Sport Lounge

 با بهره گیری از سقف و کاپوت شیب دار، شاسی بلند جدید دی اس ظاهری همانند یک خودروی کوپه اسپرت به خود گرفته است. رینگ های ۲۳ اینچی نیز بیانگر بلندپروازی طراحان دی اس برای محصولات آینده این شرکت است. جلوپنجره خودرو، برخلاف مدل های بنزینی که ورودی هوا دارند، به صورت بسته طراحی شده است.

DS Aero Sport Lounge

در این جلوپنجره از نمایشگرهایی استفاده شده که بر روشنایی آن می افزاید. چراغ های LED و روشنایی روز ماتریکس Aero Sport Lounge طراحی آوانگارد خودرو در قسمت جلو را تکمیل می کند.

مشخصات فنی

DS Aero Sport Lounge

DS Aero Sport Lounge با بهره گیری از یک موتور الکتریکی ۶۷۱ اسب بخار قدرت تولید می کند. در این حالت، سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در ۲٫۸ ثانیه انجام می شود. توان موتور الکتریکی از بسته باتری ۱۱۰ کیلووات ساعتی به دست می آید. با استفاده از این باتری ها، شعاع مسافتی خودرو به ۶۵۰ کیلومتر در هر بار شارژ می رسد.

DS Aero Sport Lounge

با وجود این که تاکنون عکسی از داخل کابین شاسی بلند جدید دی اس منتشر نشده است، اما به گفته طراحان دی اس کابین نوآورانه ای را از Aero Sport Lounge شاهد خواهیم بود. یکی دیگر از نکات قابل توجه خودرو، جایگزینی آینه های کناری با دوربین است. در این سیستم با استفاده از نمایشگرهای داخل کابین موانع خارجی نمایش داده می شوند. برند لوکس گروه PSA دو مدل DS9 و Aero Sport Lounge را از تاریخ ۳ مارس در نمایشگاه ژنو به نمایش می گذارد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.