ساعت پیشرانه ۱۶ سیلندر بوگاتی با قیمتی باورنکردنی رونمایی شد

ساعت بوگاتی شیرون

شرکت “Jacob & Co.” به تازگی ساعت مخصوصی را به عنوان یادبود «بوگاتی شیرون» رونمایی کرده است که ارزش خارق العاده ای دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

می توان گفت برای مالک یک دستگاه بوگاتی شیرون، خرید هیچ چیز غیرممکن نیست. اصولاً افرادی که یک نمونه از محصولات بوگاتی را در اختیار دارند، مالکیت املاک متعدد، کشتی و جت شخصی را نیز بر عهده دارند. شرکت Jacob & Co. نیز با درک این موضوع، ساعت مخصوصی را به عنوان یادبود پیشرانه ۱۶ سیلندر بوگاتی رونمایی کرده که تنها تعداد کمی از افراد ثروتمند جهان قادر به خرید آن هستند.

مدیران 777 مدیران 777
ساعت بوگاتی شیرون

زیرِ پوشش کریستال ساعت، چهار کمک فنر و مدل مینیاتوری از پیشرانه ۱۶ سیلندر بوگاتی جای گرفته است. با فشردن دکمه سمت راست ساعت، تمامی اجزای دوار پیشرانه از جمله میل لنگ، پیستون ها و شاتون ها به حرکت درمی آیند و پره های توربو نیز تکان می خورند. یک مخزن بنزین نیز میزان شارژ ۶۰ ساعته باتری ساعت را نشان می دهد.

ساعت بوگاتی شیرون

۵۷۸ قطعه درون ساعت نصب شده که شرکت سازنده برای تولید و طراحی آن ها، بیش از یک سال زمان صرف کرده است. پیشرانه پیچیده بوگاتی درون یک محفظه تیتانیومی سیاه رنگ به ابعاد ۵۴ در ۴۴ میلی متر قرار گرفته است. بند لاستیکی ساعت نیز با رنگ تیره طراحی شده و سگک آن از جنس تیتانیوم ساخته شده است.

ساعت بوگاتی شیرون

این اولین باری نیست که شرکت Jacob & Co. ساعتی را برای یادبود بوگاتی تولید کرده است. پیش تر، مدل هایTwin Turbo Furious و Epic X Chrono نیز با DNA بوگاتی طراحی شده بودند، اما هیچ یک از آن ها به اندازه این ساعت جدید با جزییات خارق العاده و چشم نواز نبودند. ساعت Bugatti Chiron Tourbillon جدید برچسب قیمتی باورنکردنی ۲۸۰ هزار دلار را دریافت کرده است. قیمتی که معادل ریالی آن چیزی نزدیک به ۴٫۴ میلیارد تومان می شود. در محدوده این قیمت می توان یک دستگاه مک لارن ۷۲۰S خریداری کرد. با این وجود، کسی که می تواند با پرداخت ۳ میلیون دلار یک دستگاه بوگاتی شیرون خریداری کند، حتماً توانایی خرید ساعت ۲۸۰ هزار دلاری برند Jacob & Co. را نیز دارد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.