رندر جدید از هیوندای توسان ۲۰۲۱

هیوندای توسان 2021

پس از اضافه شدن «ونیو» و «پالیسید»، به عنوان کوچک ترین و بزرگ ترین کراس اوورهای «هیوندای» به خط تولید، اکنون طرف داران این برند کره ای، تجسمی تازه از نسل آینده «توسان»، یکی از قدیمی ترین کراس اوورهای این شرکت، را به تصویر کشیده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

توسان نخستین بار در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و اکنون ۵ سال از معرفی آخرین نسلش می گذرد. انتشار این رندر نشان می دهد که نسل جدید این کراس اوور در آستانه معرفی یا رونمایی قرار دارد. گزارش های تازه از داخل هیوندای، نشان می دهند که نقشه راه جدید این شرکت در کارخانه واقع در منطقه اولسان از ماه آگوست ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد.

اگر صبر زیادی برای دیدن توسان جدید ندارید، یک کانال موجود در شبکه «یوتیوب»، به تازگی ویدیویی به اشتراک گذاشته است که جزییات طراحی نسل چهارم توسان را بهتر نشان می دهد. رندر طراحی شده از نسل جدید توسان، نه تنها با الهام از تصاویرِ جاسوسی گرفته شده از این خودروست، بلکه رگه هایی از کانسپت “Vision T” را هم در خود دارد. لازم به یادآوری است که کانسپت Vision T، نوامبر سال گذشته در جریان نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش درآمد. 

هیوندای توسان 2021

نسل چهارم توسان احتمالاً با تغییراتی رادیکال در دیزاین خارجی و داخلی به بازار می آید. گذشته از این موضوع، «سانگ یوپ لی»، قائم مقام دپارتمان مرکز طراحی هیوندای، یک سال پیش خبر از عرضه نسل بعدی توسان در سال ۲۰۲۱ با تغییرات شگفت انگیز داده بود. با توجه به طراحی های هیجان انگیزی که اخیراً هیوندای بر روی نسل جدید سوناتا و الانترا پیاده کرده است، می توان پیش بینی کرد که برای توسان هم برنامه ویژه ای در نظر گرفته است. به نظر می رسد هیوندای درحال یک پوست اندازی کامل در سبد محصولاتش است. افزون بر سدان ها، کراس اوورهای این شرکت هم به زبان طراحی مشترکی دست یافته اند. حتا سانتافه هم به زودی با یک فیس لیفت تازه، هماهنگی بیش تری با کراس اوورهایی همچون ونیو و پالیسید پیدا می کند. خانواده کراس اوورهای هیوندای جذاب خواهند بود، البته اگر مدل های نه چندان دلچسبی همچون کونا و نکسئو را فاکتور بگیرید!

هیوندای توسان 2021

توسان جدید، طبق وعده های از قبل داده شده، از اواخر امسال به بازار می آید. نسخه های هیبرید و پلاگین هیبرید هم این بار از روز اول، در کنار مدل های بنزینی قابل خریداری خواهند بود. نسخه N-Line توسان هم اگرچه در برخی بازارها قبلاً عرضه شده بود، اما این بار به شکلی گسترده تر و با موتور ۳۴۰ اسب بخاری به بازار جهانی می آید. درحالی که شتاب صفر تا صدی کم تر از ۶٫۰ ثانیه دارد. البته عرضه توسان N جدید احتمالاً به نیمه دوم ۲۰۲۱ یا اول ۲۰۲۲ موکول خواهد شد.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.