رقابت پورشه ۹۱۸ اسپایدر و بوگاتی شیرون در مسیر فرودگاه

رقابت پورشه 918 اسپایدر و بوگاتی شیرون در مسیر فرودگاه
با این که ۶ سال از آغاز تولید «پورشه ۹۱۸ اسپایدر» می گذرد، اما این خودرو هنوز هم یکی از قدرتمندترین سوپراسپرت های جهان است. به تازگی در یک گردهمایی در سوییس، یک جفت پورشه ۹۱۸ اسپایدر در مسیر فرودگاه، با قدرتمندترین سوپراسپرت های جهان از جمله بوگاتی شیرون، مک لارن S720، بوگاتی ویرون ویتس، پاگانی هوآیرا BC و زنوو TSR-S رقابت کردند.
رقابت پورشه 918 اسپایدر و بوگاتی شیرون در مسیر فرودگاه
اولین و شاید بهترین رقابت، میان یکی از دو پورشه ۹۱۸ اسپایدر با رنگ سبز با بوگاتی شیرون مشکی و قرمز شکل می گیرد. در شروع حرکت، پورشه ۹۱۸ اسپایدر سرعت گیری خارق العاده ای از خود نشان می دهد و به میزان یک خودرو با بوگاتی شیرون فاصله می گیرد. پس از آن، برتری بیش از ۶۰۰ اسب بخاری بوگاتی شیرون نسبت به ۹۱۸، این خودرو را در میانه راه از سوپراسپرت آلمانی پیش می اندازد.

مدیران 777 مدیران 777

در رقابت های دیگر که با بوگاتی ویرون ویتس و مک لارن S720 شکل می گیرد، اشتباه های رانندگان شانس دیدن رقابتی نزدیک را از بین می برد. در تمامی رقابت ها، پورشه ۹۱۸ سرعت گیری بهتری را نمایش می دهد. پورشه پیش تر اعلام کرده بود که معرفی جانشینی برای ۹۱۸ اسپایدر را درنظر دارد اما هنوز در رابطه با ویژگی های فنی این خودرو تصمیم گیری نشده است. یکی از آپشن های مورد نظر، پیشرانه تمام الکتریکی تولید شده با همکاری ریماک است. در ویدیوی زیر، تمامی خودروهای حاضر در این همایش به تصویر کشیده می شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار
نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.